hvor lang tid gikk det fra fødselen til dere fikk mensen tilbake, og fullammet dere da?
jeg ammer lite...
hvor lang tid gikk det fra fødselen til dere fikk mensen tilbake, og fullammet dere da?
jeg ammer lite...
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
He he takk for opplysningen, har lurt lenge på om du hadde fått den![]()
Nei det gikk ikke så lang tid, synes det gikk for fort jeg da. 3 mnd eller noe slikt.
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg fullammet poden da jeg fikk mensen tilbake - mener å huske at han var en plass mellom 4 og 5 mnd (nærmere 5 hvis jeg ikke husker feil) og jeg var ganske sur :04: - fordi jeg hadde hørt fra alle og enhver at jeg ikke ville få det tilbake før jeg var ferdig å amme.
Så kjipt da....at du har fått frk. rød tilbake så tidlig.
Med Sondre gikk det 13 mnd. Jeg sluttet å amme ham da han var 7 mnd. Da hadde jeg bare noen dråper melk igjen. Med Hedda gikk det 13 måneder der også. Jeg sluttet å amme henne da hun var året.
Jeg fikk tilbake mensen når Kevin var 2 år (ammet fremdeles litt på kvelden og ellers ved "behov"), og da så jeg den en gang og vips så var den borte igjenSå jeg håper på like langt fravær denne gangen :03:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Husker ikke, men jeg mener jeg ble gravid med Maya uten å ha fått mensen tilbake. Går det an egentlig? :09: Husker jeg så feil? Har ikke skrevet det ned noen steder...
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jada, det går ann, for mensen kommer etter eggløsning. Så om du ble gravid på første eggløsning så null menstrasjon :01:Opprinnelig lagt inn av Tornerose
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Ok, da var det ikke helt tullete husket da. Gabriel var 11 mnd da jeg ble gravid med Maya. Han ammet jeg jo til han var 16 mnd.Opprinnelig lagt inn av cammie
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Å det er noe herk å få tilbake så tidlig. Vi håper vel i det lengste å slippe å få den tilbake på lenge.
Jeg fikk mensen tilbake etter 2 mnd etter jeg fikk vilde og etter 3,5 mnd med vetle.
Jeg fullammet begge to når jeg fikk mensen tilbake.
jaja, litt deilig er det nå og da ;)
rrt å si, men føler liksom at kroppen kommer seg på plass osv![]()
mara
Var greit for meg etter et jeg fikk vilde for vi øsnket jo en til kjapt og da viste jeg jo at kroppen var i gang igjen. Men normalt sett er det veldig greit å slippe mensen leeeeeeenge.
saks:
Egentlig kunne jeg tenkt meg at det fantes noe en kunne gjøre for å få slutt på mensen når en ikke ønsker flere barn. Hva i alle dager skal en med mensen i mange åt ril etter da????
Jeg har begynt på mini-pillen etter 6 ukers kontrollen begge gangene, og da kom den tilbake......
jeg fullammet og blødde lenge lenge lenge etter snittet.. så fikk jeg en uke opphold og så gikk jeg rett i rutine igjen.:07: var kanskje etter 4 mnd tror jeg eller noe.
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
nå blør jeg igjen :07:
skal det være sånn?
sist var en "normalmens" som varte i fire dager cirka og nå er det mer gørr og æsj..:09:
mara
Første fødsel: 4,5 måneder. Jeg greide ikke å fullamme i starten.
Andre fødsel: 6 måneder akkurat. Jeg fullammet til sju måneder
Tredje fødsel: 8 måneder. Jeg fullammet i nesten seks måneder.
Nennemor, Storesøster f. juli -99, Storebror f. mars -02 og Lillebror f. oktober -04
Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Bokmerker (linker)