+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 21

Tråd: Livet er så utrolig urettferdig

Innmeldt
    Sep 2006
    Poengstyrke
    6

Livet er så utrolig urettferdig

Har akkurat nå min fjerde abort. Gjør så veldig vondt, langt inn i marg og ben. Vet jo at jeg er heldig som faktisk har ett barn fra før, men ikke enkelt å tenke sånn nå. Begynte endelig å tro at dette kunne gå bra ,men dengang ei. Synes d virker som at "alle" andre tar d å bli og være gravid som en selvfølge. er jo ikke sånn, jeg vet d, men d virker faktisk sånn akkurat nå. Sitter på jobb og tårene er ikke langt unna. Føler at hele jula mi er ødelagt. Hva har akkurat jeg gjort for å gjøre meg fortjent til dette?

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Du har nok ikke gjort noe galt i det hele tatt, det er bare ikke alltid det går slik man ønsker. Jeg forstår deg veldig godt,-det jeg selv "reddet meg inn på" om man kan si det slik, var at kroppen vår er utstyrt slik at den stort sett ikke vil ha det som ikke er "bra". Har selv hatt to aborter, og ja det var veldig tøft, men man må prøve å glede seg over barnet/barna man har.
    Stor klem til deg :mc8:

Men siden dette var den fjerde aborten din...du må da kunne få en undersøkelse slik at man kan se om alt er slik det skal være. Snakk ivertfall med legen din om det!!

-Tone-

Innmeldt
    Aug 2004
    Alder
    48
    Poengstyrke
    9
    Uff da Anette dette var veldig trist.Syns du skal gå hjem fra jobb jeg og dulle litt med deg selv.Sender deg masse tanker,fra ei som også har mista.:mc8:
    Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...

Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:

Innmeldt
    Sep 2006
    Poengstyrke
    6
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tone Se innlegg

Men siden dette var den fjerde aborten din...du må da kunne få en undersøkelse slik at man kan se om alt er slik det skal være. Snakk ivertfall med legen din om det!!
    Har fått time til utredning på mars, så dere ser jo, er ikke så høyt prioritert...

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Sitat Opprinnelig lagt inn av anette Se innlegg
    Har akkurat nå min fjerde abort. Gjør så veldig vondt, langt inn i marg og ben. Vet jo at jeg er heldig som faktisk har ett barn fra før, men ikke enkelt å tenke sånn nå. Begynte endelig å tro at dette kunne gå bra ,men dengang ei. Synes d virker som at "alle" andre tar d å bli og være gravid som en selvfølge. er jo ikke sånn, jeg vet d, men d virker faktisk sånn akkurat nå. Sitter på jobb og tårene er ikke langt unna. Føler at hele jula mi er ødelagt. Hva har akkurat jeg gjort for å gjøre meg fortjent til dette?
    jeg har aldri hatt abort men jeg vet likevel på en måte hva du mener..
    jeg tar det ikke for gitt.. vi sleit i nesten tre år for å få hannah..
    hedda kom bare plutselig.. men denne gangen har jeg på følelsen at det kommer til å bli vanskelig ijenn... vet ikke hvorfor.. men det føles sånn...
    jeg syns så utrolig synd på deg nå anette... det må være utrolig kjipt for deg å jeg vet at det er ikke noe en kan si for at du skal ha det bedre heller akkurat nå..

stå på anette:) gå til legen å få en skikkelig utredning:) så er jeg sikker på at det vil gå bra neste gang:)
    er sikker på at 2007 er baby året vårt:mc8: :mc8:

Hannah 9år og Hedda Aurora 8år

Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Har fått time til utredning på mars, så dere ser jo, er ikke så høyt prioritert...
    seriøst... herregud så dårlig...
    jeg skjemst av å være en del av helsetjenesten i norge noen ganger...

Hannah 9år og Hedda Aurora 8år

Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Så trist, en stor klem til deg :mc8:

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    6
    veldig trist...Sender deg en trøsteklem.Har ikke ord for hvor vodt det må være:004d:
    :sa6: Nytt år,nye muligheter
    Stolt mor til 3 jenter og 1 gutt

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Huff så leit, sender deg en stor:mc8:

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Oct 2006
    Alder
    48
    Poengstyrke
    9
    Tenker på deg og gir deg en stor klem:v1:
    Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    13
    Uff så leit å høre...sender deg en stor klemm og:mc8:
    Britt og de tre trollungene:01:

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Så trist....

Stor klem til deg :mc8:

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Huff, det var leit! :mc8: Håper du finner noe å glede deg over i jula.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Ja, livet er utrolig urettferdig mange ganger. Det var veldig trist å lese om aborten din, Anette. Håper inderlig du klarer å gjennomføre et svangerskap til på sikt. Håper du får en fin jul på tross av tapet.:v1:

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol Se innlegg
    Ja, livet er utrolig urettferdig mange ganger. Det var veldig trist å lese om aborten din, Anette. Håper inderlig du klarer å gjennomføre et svangerskap til på sikt. Håper du får en fin jul på tross av tapet.:v1:
    Signerer :mc8:

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. Urettferdig behandlet...
    av Uregistrert i kategorien Sex og samliv
    Svar: 30
    Siste innlegg: 21-08-05, 11:54

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder