musikk var også gøy ! kristendom!
musikk var også gøy ! kristendom!
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
Vi hadde en lærer som var innmari lang og tynn. Tror ikke vi begynte med engelsk før i 4. klasse dengang(?) Iallefall, han skulle demonstrere "Jump over the chair", og så skulle liksom han hoppe over stolen. Det endte med at han snublet og fòr på trynet i gulvet, med de lange armene og beina overalt. Vi holdt jo på å le oss ihjel :25: Da ble han så forbanna, han var rød i trynet da han kom seg bort til tavla, grep pekestokken og dævla den i kateteret så den brakk og flisene føyk Og vi lo jo bare enda mer, så det endte jo med at han braste ut av klasserommet. Selv rektor som kom inn til oss da, måtte trekke på smilebåndet da han hørte vår versjon :25: Jeg husker ikke så mye fra skola, men den episoden glemmer jeg aldri![]()
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
:25: Ikke lett å være lærer som skal prøve å imponere klassen :25:
Beste var engelsk - verste matematikk!!
Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09
hadde en lærer på vidregående som satt å gråt i timene fordi han hadde hatt en så vond barndom. Det var sikkert trist for ham osv osv men med en gjeng 17-18 åringer så funker det dårlig. ikke fikk vi undervisning heller.
matte![]()
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
De verste fagene må ha vært nynorsk, gym(unntatt ballspill) og matte.
Favorittfag : tja, kan man svare friminutt? :04:![]()
Valgfag, heimkunnskap og forming var ok, og naturfag alt etter hva som var temaet.
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Jeg hatet matte,fysikk og kjemi.:07:
Elsket svømming og engelsk og fri timene![]()
Hadde en del dårlige lærer opp igjennom så mine minner fra skolen er vel heller labre :07:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
Bokmerker (linker)