Konfirmasjonen ja. Husker at forberedelsene var ålreit. Dette var året da jeg ble ungdom, var fryktelig mye ute. Jeg fikk endelig klippe håret mitt, sånn at det var halvlang og krøllene kom mer til sin rett. Fikk meg kjæreste og klina for aller første gang i Torshov kirke:04: Jeg selv ble konfirmert i Sagene, men siden skolen vår hadde elever fra flere områder så fulgte vi med noen av de andre når de hadde sine forbededelser, bare ventet i gangene.![]()
Selve konfirmasjonsdagen husker jeg ikke så veldig godt. Men jeg hadde en hvit kjole som jeg var veldig fornøyd med. Husker jeg ikke feil så var pappa med, men det tror jeg kanskje at jeg gjør. Puhs husker du??????? Også var puhs, tante og onkel med.
Hjemme hadde vi koldbord. Jeg hadde fått valget mellom større selskap eller å få en større gave. Jeg valgte det siste. Fikk stereoanlegg og var kjempefornøyd med det. Også fikk jeg tilsammen 1500,- + noen smågaver.
Husker jeg nesten ikke kunne vente til det ble mandag så jeg kunne shoppe.
Kjøpte meg en lys blå bukse med sleng, hvite sko som det stinket av etter kort tids bruk og som det hørtes ut som om jeg vasset i vann i.:08: Også var det 17. mai 4 dager etter konfimasjonen så litt penger gikk jo med der og. :)

Svar med sitat

og Sara 12 

gla jeg fikk den da:01: og husker jeg ikke feil så kostet den med alt sølvet 25000 kr! den er sydd av en dame som nesten var blind! :04: 

Hilsen Alfa 

Bokmerker (linker)