Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg begynte i en veldig ung alder å røyke (alt for ung) og vu hadde en røykegjeng som røykte på en fast plass, ble tatt utallige ganger og fikk brev hjem hver gang men i 9 klasse var de så lei av meg og røykingen at de lot meg få røyke på røykeplassen min, var ikke noe vits i å gi meg anmerking og brev hjem allikevel :04:![]()
Vi hadde selvsagt røykehjørnet vi og.Men jeg ble kastet ut av "vennene" mine da jeg nektet å begynne å røyke.
Men heldigvis var det ikke så mange som røykte.Men husker at lærerne "tok"alle som sto der.Ikke bare de som tok seg en røyk.Måtte holde vakt å passe på osv.hehe:06:
:sa6: Nytt år,nye muligheter
Stolt mor til 3 jenter og 1 gutt
Ja som puhs skriver så hadde vi det. Oppe ved gymsalen. Jeg sto vel vakt noen få ganger, men hadde ikke noen stor interesse av å stå der som jeg kan huske.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
"Hukken" hadde vi ;)
Og jeg var nok stamgjest der........
Av og til gikk vi også ned på yrkeskolen, som lå rett ved siden av, der var det jo lov.... bare ikke for oss på ungdomskolen da...:04:
Vi hadde røykehjørne ja - men det var like mange ikke-røykere der da - sosialt var det jo... :01:
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Vi hadde røykeplass ja. Det var en liten grønn "øy" med "fjell" og trær rett ved skolegården, og den plassen var ideell til å røyke på. Vanskelig for lærerne å se bort dit, og oversiktlig for oss som sto der.
Noen lærere var en tanke overivrige etter å ta noen i røyking, noe som ga oss flere morsomme episoder å flire av. En lærer snek seg inn på "øya" fra veien som lå på andre siden, og regelrett krabbet bortover langs gresset i beste militærstil for å prøve å fange noen. Når han nærmet seg oss så var han uvitende om at han var avslørt lenge før.
Hadde også en lærer som satt med kikkert i nærmeste vindu og han så oss sikkert, men siden han aldri fikk noen bevis så kom heller ikke han noen vei.
Husker vi hadde mye moro med disse detektiv-lærerne som omtrent aldri klarte å ta noen. Selv ble jeg aldri tatt.
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Vi hadde en "røykedump". Jeg var der bare et par-tre ganger sammen med ei venninne som røyker. En av gangene kom en lærer bort til meg og lurte på om jeg hadde begynt å røyke også :) (men nei, akkkurat i den perioden hadde mora mi fått lungekreft og det bidro nok mye til at jeg aldri valgte å begynne).
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Uff ja.....mimre mimre
Har prøvd noen hjørner og det ene fikk vi lov til å stå i uten at lærerene brydde seg for det var såpass skjult :03:
En plass kalte vi for dumpa for der kunne vi neste stå i fred tett inntil ett jorde.
Ble vi røyksugne i timen så gikk vi på do å røyka og da sang guttene "smoke om the toilet" istedenfor "smoke om the water" AC/DC tror jeg det var :25:
Har mange minner fra røykehjørner rundt omkring - gikk på 3 forskjellige u.skoler.
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Bokmerker (linker)