+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 17 av 17

Tråd: Rampunger og snøball kasting

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Fillerya Se innlegg
    Det finne desverre så alt for mange foreldre som beskytter sine barns "pøbelstreker", hvorfor?????

Jeg har sluttet å skal si i fra til foreldre, de er mange ganger ti ganger værre en ungene. :07:

Så jeg skjønner din fortvilelse.
    Takk.:mc8: Ja det spørs om jeg gidder si ifra en annen gang. For det er vel som regel barn av slike foreldre som gjør slikt.

Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    En annen ting som skjer når foreldrene reagerer på denne måten er at ungene på en måte aldri får gjort opp for seg. De vil alltid se seg over skuldra på en måte, fordi de vet at de har endel mennesker som er sinte på dem og misliker dem.

Får unger derimot gjøre opp for seg så man kan gå videre i livet tror jeg, det må være en stor lettelse for en liten sjel når de skal leve videre med seg selv.

Mulig jeg tenker feil her, men det er nå min tanke om det hele :)
    Veldig bra skrevet pippi. Og jeg føler du har et godt poeng der. Denne gutten har endel mennesker som synes han er fæl. Og selv om jeg har han langt oppi vrangstrupen. Så er det synd på han.

Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.

http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Måtte vente litt med å lese innlegget her.. I tilfelle jeg følte litt ARGH!!!!:ga6:
    Å det gjorde jeg!! Så da leste jeg kun første da!!!

Liker ikke foreldre som forsvarer barna sine uansett hva!!!!
    Blir snørrunger ut av det!!!

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine