Med det mener jeg at patneren ser hva som skal gjøres i huset. Vaskin, matlaging, handling, klesvask osv
Ja, veldig flink
Nei, ikke i det hele tatt
Til en viss grad
Flinkere enn meg
Med det mener jeg at patneren ser hva som skal gjøres i huset. Vaskin, matlaging, handling, klesvask osv
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Min mann er veldig lite huslig, gjør vel ingenting utenom at jeg maser om det!
oki, han lager middag av og til, men det er fordi han kommer først hjem og er sulten.
Ellers gjør han ikke en skit!!!!!
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Nå har ikke jeg partner lenger, men min tidligere partner var blind på det området. Han gjorde ALDRI noe i huset uten at jeg måtte fortelle ham hva han skulle gjøre. Null initiativ what so ever... Sånn sett er det faktisk lettere å være alene om ting.
Stort sett ser han hva som må gjøres, selv om vi ved enkelte anledninger prioriterer forskjellig - så blir jo det en helt annen greie. Han er flink - og bidrar betydelig mer enn hva jeg oppfatter at andre rundt oss gjør - men han tror nok at han er flinkere enn hva en er også :08: Da tenker jeg mer på detaljer og småting og siste rest av det som må gjøres. Som f.eks kjøkkenet - han rydder unna, setter i oppvaskmaskin etc etc, men det er alltid småting som blir stående igjen som jeg fikser.
Ja han er kjempe flink - :02:
Han vasker gulv, lager mat, vasker klær, rydder hus, pusser opp ute og inne, fikser bilene, passer unger og står opp med de så jeg skal få sove lenge :27: - han gjør alt jeg gjør og må av og til mases på, men mest ikke - men slik er nå jeg å, av og til må jeg dyttes i gang før jeg gidder.
For å si det slik, han gjør absolutt ALT det vi kvinner å gjør i et hus, unntatt å gå i kjole å ha pms![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Til en viss grad, akkurat som meg![]()
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
hehe til en viss grad her også...han blir egentlig ganske sur når han må gjøre noe.... nå har han akkurat lært å sette på en maskin med klær... men må ha tett oppfølgning...har ofte funnet ullklær i maskinene han skal til å sette på...da må jeg diskret ta dem ut å hinte litt om at ull vasker jeg på et eget ullprogram....så får vi se hvor lang tid det tar før det synker innhehe
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Helten er ganske flink, men noen ganger så går han i mannefella og forteller meg hva som trengs å gjøres i stedefor å gjøre det selv. Men han tar seg fort inn igjen merkelig nok ;)
Ja, veldig flink. Jeg har aldri trengt å mase på ham om noen ting. Han ser alt sjøl, og er nok mye flinkere enn meg til å gjøre det unna også, mens jeg utsetter og utsetter :04: Kommer ikke på en eneste ting som han ikke er flink til.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Signer Lise her. :27: flinke menn det.
Han er ikke flink e se selv hva sommå gjøres, men når jeg setter han igang, gjør han det forsåvidt skikkelig.
Vi er litt sånne skippertakspersoner begge to, men jeg skjønner hvertfall at når det ikke finnes rene bukser, så setter man på en maskin med bukser....:03:
Han som bodde her var veldig huslig...det var ikke store problemet for ham å gjøre noe og SE hva som skulle gjøres. Men siden han da ikke er her lengre har jeg full oversikt selv og vet til enhver tid hva som må gjøres. Dessuten har jeg jo to minimenn her da, som hjelper til med "sine ting".
-Tone-
Svarer til en viss grad jeg, men noen ganger kan han være kjempe flink og andre ganger er han flinkere enn meg, meeeeeen sånn helt seriøst så kan han ikke det lille ekstra.
Og han har tildens til å bli veldig sur når vi gjør husarbeid sammen. Også har han en utrolig tildens til å skal ta å pusse vinduer og stekeovn og slike ting, hvis jeg ønsker litt hjelp i huset for å bli fort ferdig. :07:
Og da blir jeg sur:04: , for det var lissom ikke dette ekstra jeg så for meg, men den overflatiske hyggelige. Også blir det like mye arbeid på meg alikavel.![]()
Bokmerker (linker)