+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 17

Tråd: Dyrepark hotellet og sabeltann billetter

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15

Dyrepark hotellet og sabeltann billetter

Er i boks! :)

Så nå blir det sabteltann for hele familien. Minsten er jo kjempeivrig etter sabeltann, og da ville jeg at vi skulle gå på forestillingen. Vet jeg er tidlig ute, men har bestilt billetter til 1 august. (håper jeg får fri fra jobb:) )

Og dyreparkhotellet skal bli bra.

Har ikke bestilt med inngangsbiletter til parken, tar det som det kommer. Skal ned i juni med koret, og da skal vi være der 2 dager. Minsten og mannen skal ikke varme (kommer kanskje ned lørdagen om det er fint vær). Kommer de ned så er det ikke sikkert vi gidder å gå i parken i august også. Men kommer ikke minsten ned så må vi ha en dag i parken.

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Å så spennende:)

Fint hotell det!
    Vi var nede i mai et år, men hadde ikke vært å lest på sia til dyreparken, så v kom midt i opp pussinga av parken!! Mega BOM!! visste jo at forestillinene ikke var begynnt enda.. men det var mye anna som var stengt

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15
    Vi er inom en tur hvert år nesten vi. Som regel i august.

Ungene storkoser seg der.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Har endelig fått bestilt billeter vi og, og skal da første uka i juli. Ifjor hadde vi med hotellovernatting, men iår gidder vi ikke. Vi har bare 1,5 timer å kjøre hjem så..:03:
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Poopsi Se innlegg
    Har endelig fått bestilt billeter vi og, og skal da første uka i juli. Ifjor hadde vi med hotellovernatting, men iår gidder vi ikke. Vi har bare 1,5 timer å kjøre hjem så..:03:

Tror etter den nye veien åpnet at det er rundt 3 timer hjem, og når forestillingen begynner kl 23 så tenker jeg at vi alle er fornøyde med å ha en seng rett i nærheten. Og jeg tror minsten kommer til å synes det er kjempekult på dyreparkhotellet:)

Innmeldt
    Oct 2005
    Alder
    32
    Poengstyrke
    16
    Så spennende:02:
    Blir en fn tur for alle det der.

Klem fra Gullet

Tilbakemelding til dagboken, trykk på bildet

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Stian trivdes på hotellet han!! Selv om vi kom dit seint- å bare var der en natt:01:

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Vi har også lurt litt på dette i år. Joachim liker Kaptein Sabeltann, men jeg er litt usikker på om han kommer til å synes det er skummelt å se det live.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Voldsomt som de ojer med folk da. Vi var i sommer, og da var det absolutt siste året med Sabeltann.
    Sier de det i år også?

Var i allefall moromt selv om ungen(e) var blitt noe stor. Hotellet var fult, så er sikkert bare lurt å ha bestilt i god tid.
    Men jeg synes også hotellet var dyrt, så det gjør ikke så mye at vi sparte de pengene.

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete n Se innlegg
    Vi har også lurt litt på dette i år. Joachim liker Kaptein Sabeltann, men jeg er litt usikker på om han kommer til å synes det er skummelt å se det live.
    Ser han på filmene?

Innmeldt
    Aug 2003
    Poengstyrke
    15
    ja det er i grunnen dyrt, men jeg har lyst å gjøre det skikkelig når vi først skal ligge på hotell der nede, normalt har vi vært på hytte

har ikke lyst å sette oss i bil heller etter forestillingen
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Fillerya Se innlegg
    Voldsomt som de ojer med folk da. Vi var i sommer, og da var det absolutt siste året med Sabeltann.
    Sier de det i år også?

Var i allefall moromt selv om ungen(e) var blitt noe stor. Hotellet var fult, så er sikkert bare lurt å ha bestilt i god tid.
    Men jeg synes også hotellet var dyrt, så det gjør ikke så mye at vi sparte de pengene.

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dido Se innlegg
    ja det er i grunnen dyrt, men jeg har lyst å gjøre det skikkelig når vi først skal ligge på hotell der nede, normalt har vi vært på hytte

har ikke lyst å sette oss i bil heller etter forestillingen

Skjønner godt at dere ikke har lyst å bile etterpå. Minsten din er jo ikke så gammel. Og det blir sikkert utrolig bra.

Av og til kan det være verd å spandere noen ekstra kroner.

Vi bodde i Grimstad i sommer da vi var i parken, og kjørte hjem etterpå. Så vi brukte en hel dag til parken og forestillingen.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Fillerya Se innlegg
    Sier de det i år også?
    De sa ifjor at det var siste gangen med den forestillingen. Ikke at det var siste gang med kaptein Sabeltann. Så da antar jeg det er et helt nytt show iår.:03:
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Poopsi Se innlegg
    De sa ifjor at det var siste gangen med den forestillingen. Ikke at det var siste gang med kaptein Sabeltann. Så da antar jeg det er et helt nytt show iår.:03:

Ja det høres jo klokt ut. :02:

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dido Se innlegg
    Ser han på filmene?

Han har en film. "Grusomme Gabriels skatt". Det er fra ei forelstilling i Kjuttavika.
    Han syns det er artigere med tegnefilm av Sabeltann.
    Vi kan jo ta en tur i Kaptein Sabeltann sin verden, hvis han liker det kan vi vurdere forestilling. (Ja, hvis det er billetter igjen da). Man må kanskje bestille lenge før sommeren.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. Fortsatt mulig å vinne billetter (Tusenfryd)
    av Alfa i kategorien Informasjon
    Svar: 0
    Siste innlegg: 09-06-10, 19:29
  2. Tusenfryd - Fotokonkurranse (vinn billetter)
    av nip_83 i kategorien Familieparker
    Svar: 1
    Siste innlegg: 19-04-09, 19:53
  3. Kristiansand dyrepark
    av Lise i kategorien Norge og Norden
    Svar: 50
    Siste innlegg: 14-07-08, 12:30
  4. Dette hotellet skal vi til i sommer!
    av dido i kategorien Reiseliv
    Svar: 20
    Siste innlegg: 21-02-05, 22:12

Stikkord for denne tråden