+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 26 av 26

Tråd: Vognen vi har kjøpt

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    Så stilig vogn. Grattis :02:

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dido Se innlegg
    Stilig vogn!

Har dere kjekket priser i utlandet (tenker på dings siden din er bestilt)?

jeg spart mye på å kjøpe vogn i fra utlandet
    Jeg kan vel få lov til å svare :03: . Vi sjekket utlandet, var Nederland som skulle være billigst, men det var like billigt det tilbudet vi fikk i Kr. sand:)
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Gratulerer med ny stilig vogn.:01:

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Mar 2004
    Alder
    37
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Chamilla Se innlegg
    Når er det du har termin?
    Vi betalte kr 4449 for den nå og det er inkl. frakt. Skulle jeg kjøpe den på forus (rød), andre lengre ventetid og 1000,- dyrere, måtte vi betale 5999,-. Så vi var faktisk heldige som ikke fikk, for ellers hadde vi ikke sjekket andre steder i landet:03: .

Skal gi tilbakemelding til deg etter å ha brukt den
    Har ikke termin før i september jeg :03: Så jeg har god tid til å handle. Skal til Danmark i sommer, så vi stikker nok til København og kikket litt der. Hadde egentlig tenkt å kjøpe brukt, men siden mor vil sponse meg litt, så blir det kanskje ny vogn likevel :01:

Det er vel 5999,- som er ordinærpris på EW med bag? For et par uker siden var den nemlig på tilbud på Barnas Hus (Olsen på Forus) til 4290,- Det var da jeg nesten kjøpte :04: Men var bare 7-8 uker på vei, så det var vel tidlig.

Blir iallefall gøy å høre om dine erfaringer med den.
    Dings
    Kine (Mars 00)
    Stian (November 01)
    Morten :g5: (September 07)

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Dings Se innlegg
    Har ikke termin før i september jeg :03: Så jeg har god tid til å handle. Skal til Danmark i sommer, så vi stikker nok til København og kikket litt der. Hadde egentlig tenkt å kjøpe brukt, men siden mor vil sponse meg litt, så blir det kanskje ny vogn likevel :01:

Det er vel 5999,- som er ordinærpris på EW med bag? For et par uker siden var den nemlig på tilbud på Barnas Hus (Olsen på Forus) til 4290,- Det var da jeg nesten kjøpte :04: Men var bare 7-8 uker på vei, så det var vel tidlig.

Blir iallefall gøy å høre om dine erfaringer med den.
    :21: Olsen sa til meg at de ikke hadde den vognen. Må ha vært ei som ikke vet bedre som var der. Kjempetilbud da.

Da har du god tid på deg og vi har brukt vår en del, var litt div. gode tilbud da vi var i Danmark i fjor vår.
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Mar 2004
    Alder
    37
    Poengstyrke
    10
    :21: Olsen sa til meg at de ikke hadde den vognen. Må ha vært ei som ikke vet bedre som var der. Kjempetilbud da.

Da har du god tid på deg og vi har brukt vår en del, var litt div. gode tilbud da vi var i Danmark i fjor vår.
    Jeg må innrømme at jeg ikke var i butikken og så den med egne øyne. Men Barnas Hus hadde kampanje på den vogna ( og flere andre) og Olsen hører til den kjeden. Men jeg vet ikke om alle Barnas Hus butikker fører de samme vognmerkene.
    Dings
    Kine (Mars 00)
    Stian (November 01)

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Jeg må innrømme at jeg ikke var i butikken og så den med egne øyne. Men Barnas Hus hadde kampanje på den vogna ( og flere andre) og Olsen hører til den kjeden. Men jeg vet ikke om alle Barnas Hus butikker fører de samme vognmerkene.
    Forsto det slik at de ikke førte, siden Kids and care (butikken ved siden) fører den vognen (ikke tilbud der)
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Mar 2004
    Alder
    37
    Poengstyrke
    10
    Forsto det slik at de ikke førte, siden Kids and care (butikken ved siden) fører den vognen (ikke tilbud der)
    Det kan sikkert stemme, for jeg har vært og sett på dem borte på Kids n Care :)

Jeg får kikke rundt og se hva som er på markedet. Og det beste av alt, er at min mor har lovet å spandere vogn på oss, enten vi kjøper ny eller brukt :)

Fikk ny vogn av svigers til Eldsten, og siden mor hadde spandert vogn på broren min da (vi fikk førstemann samme året) ville hun spandere på oss nå.:02:
    Dings
    Kine (Mars 00)
    Stian (November 01)

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Det kan sikkert stemme, for jeg har vært og sett på dem borte på Kids n Care :)

Jeg får kikke rundt og se hva som er på markedet. Og det beste av alt, er at min mor har lovet å spandere vogn på oss, enten vi kjøper ny eller brukt :)

Fikk ny vogn av svigers til Eldsten, og siden mor hadde spandert vogn på broren min da (vi fikk førstemann samme året) ville hun spandere på oss nå.:02:
    Kjempeheldig, da må dere bare slå til på en ny. Men husk hvis du vil ha OTH må du bestille i godt tid:03:
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Gratulerer med godt valg av vogn, Chamilla!!

-Tone-

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Må bare si at vi er godt fornøyd med vognen, eneste er at ungene kan lettere velte en 3 hjuls vogn enn 4 hjuls:03: (har nesten skjedd 1 gang).
    4 barnsmamma

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Denne har jeg kjøpt.
    av katinka i kategorien Egenpleie
    Svar: 26
    Siste innlegg: 04-04-08, 08:23
  2. Har kjøpt blomsterfrø
    av Tornerose i kategorien Blomster
    Svar: 3
    Siste innlegg: 06-06-04, 00:21