Feiret dere den noe ekstra eller lot dere dagen gli inn i de andre.
Vi har funnet ut at vi skal pusse opp ringene våres, men tar feiringen når vi har mulighet til å ha helt barnefri:01: .
Feiret dere den noe ekstra eller lot dere dagen gli inn i de andre.
Vi har funnet ut at vi skal pusse opp ringene våres, men tar feiringen når vi har mulighet til å ha helt barnefri:01: .
4 barnsmamma
Ble vel ingen feiring. Vi er ikke akkurat så flinke til å gjøre noe ut av den dagen, men vi fornyet ringene. Gubbens ring var nesten borte vekk.
Vi kjøpte forlovelse ringer i Sverige, og der er det mer gull i ringene og dermed blir de mykere. De vi har nå er snart 10 år og like fine. :02:
Fikk helt hjernteppe jeg nå.:04:
Vi hadde planer om å kjøpe nye ringer til den dagen, men det ble ikke noe av. Hva gjorde vi? HJÆLP, husker ikke:04: :04: :04:
Antagelig var vi og spiste på vår favorittrestaurant.:06:
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Er ikke kommet så langt, men vi må skifte ringer snart, mannens er utslitt etter ørten år med forlovelse :)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Vi feiret ikke,tror ikke vi husket det;) Nå blir det 20år til sommeren,det husker jeg:03: ,men det blir ikke feiring for det har godt 5år til, da har vi 25 års bryllupsdag :26:
Glemte og gratulerer :ga5: :ga5: :ga5:
Gratulerer. Tenk så hyggelig å kunne feire 10 års bryllupsdag, og med en ny liten i magen :27:
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
GRATULERER:mc8:
Må hive meg på med en gatulasjon da!! Når er den store dagen???
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Må hive meg på å gratulere dere med 10 års bryllupsdag :mc8:
:21: Trenger ikke å gratulerer enda, jeg er bare i planleggingen, enda et halvt år til:03: . Foreslo i dag å skifte til nye ringer, men etter litt snakk, fant vi ut at vi var jo så fornøyde med de vi har.
Lise: Heng ringen i smykke, det har jeg gjort nå når jeg går gravid. Den passer nå, men hadde en dag jeg hovnet sånn i kroppen at jeg nesten ikke fikk den av. Etter den tid har jeg hatt den i smykke:03:
4 barnsmamma
Bokmerker (linker)