Har akkurat vært hos fysioterapeut, og fått konstatert bekkenløsning. Skal tilbake dit 2 ganger i uken. Har en jobb med lite rom for variasjon, dvs jeg sitter foran pcen hele dagen, er oppe og går nå¨r det blir for ille da. Men klarer ikke å fungere noe særlig hjemme, og det er litt synd, i og med at jeg har en sønn på snart tre år. Snakket litt med fysioterapeut om sykemelding, kom fram til at det kunne være lurt å sykemelde meg 50 %. Men får verdens verste samvittighet overfor arbeidsgiver, ble ansatt der i oktober og nå er jeg gravid liksom. Er også ganske redd for å bli sagt opp pga dette, når prøvetiden min går ut i mai. Vet jo at dette ikke er lov, men arbeidsgiver kan jo si han ikke er fornøyd med jobben min (jeg vet at jeg gjør en god jobb). Og ikke er det noe enkelt å finne en erstatter heller, dette er en veldig utfordrende jobb som ingen kan sette seg inn i på dagen (ikke for å virke kjepphøy altså, men det tok veldig lang tid for meg, mye kompliserte greier) snakka akkurat med sjefen min nå, fortalte at jeg muligens ble sykemeldt 50 % en periode, så ut som ha ville sparke meg med en gang... Jeg føler vel egentlig at det beste for meg ville vært en sykemelding fram til fysioterapien begynner å hjelpe, men vet ikke om jeg tør...
Jeg sliter virkelig med dette altså, har så vondt at jeg klarer ikke å fungere hjemme etter jobb, og det er egentlig litt dumt... Har vært på jobb litt over en time nå, har allerede så vondt at jeg ikke klarer å sitte stille, blir bare verre utover dagen... Selvfølgelig er dte verre akkurat i dag, siden jeg har vært til fysioterapeuten for første gang,fordi hun "fremprovoserte" smerte som hun sa, for å finne ut hva som feiler meg og hvor og hva hun kan gjøre for å hjelpe...

Svar med sitat

Kevingullet juni-03 

Bokmerker (linker)