.....tross alt. Inspirert etter ørten mail om hvordan livet vår var den gang vi ikke var godkjent av EU, bilene var uten sikkerhetsseler - jeg lå bak baksetet i folkevogna, der hadde jeg dyne, kjeks og hundre donald blader og så kjørte vi på tur.
Oppvokst på gård jeg, og et mirakel at jeg lever. Klatra på siloen, 8 meter rett ned i sementgulvet, som dere kanskje skjønner ramla jeg ikke ned =)
Opp redskaper med 1 meter mellom sylskarpe tinner (transportband for silo), for så å sile ned igen, huttetuu.
Opp og ned i alle trær som fantes, i elva og fisket - vi turte ikke drukne forresten for mamma hadde lovet oss juling om vi drukna, og juling vil man jo ikke ha![]()
Osv osv - ikke noe var godkjent av EU, eller noen andre spradebasser i dress med for mye fritid og liten sans for humor.
Ingen skader har vi tatt, ei helle den gangen jeg og søskenebarnet mitt benyttet anledningen mens pappa jobbet høyt oppe i siloen, vi var da 7 og 8 år, spurte om vi kunne ta en øl - JADA svarte han sjeleglad for å slippe unna maset vårt en stakket stund. :21:
Da bar det inn til oldemor for å få ølen, ho protesterte nu litt men siden pappa hadde sagt det var ok så ga ho den til oss da. Å da satt vi nu der på melkerampen glad og lykkelig å delte vår første øl og skåla med alle som kjørte forbi, jau morro hadde vi det virkelig.:26: :26:
Og ingen skadd.. skrde, skide, skds.....skade har vi tatt heller hi hi - eller kanskje det er her forklaringen til mye ligger, i barndommen min![]()

Svar med sitat

og Sara 12 

jeg kan rette

Bokmerker (linker)