Dette kan hjelpe redningsmannskaper til å få rask kontakt med pårørende hvis ulykken skulle skje....
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/h...land/1.1986610
Dette kan hjelpe redningsmannskaper til å få rask kontakt med pårørende hvis ulykken skulle skje....
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/h...land/1.1986610
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Ja, det har jeg gjort.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Ja det har jeg gjort.
Nei det har jeg ikke gjort, *finn.no*
Men hvordan lagrer dere dette? Tenker som så at nå kommer jo telefonnummeret to steder, 1 på navn og 1 på dette - og da blir det jo full forvirring på telefon, den vil ikke vise navn når man ringer om noen skjønner hva jeg mener
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Sist endret av Klara; 07-03-07 kl 19:35.
Jeg har bare valgt å skriv ICE foran de navnene som jeg ville ha dette foran. +47 har jeg på alle uansett.
In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost
Nei det er kanskje ikke det, men jeg vil ikke ha det slik - Sven sitt nummer er lagret slik at den ligger først i boken, AMORE er han, og ved å sette Ice foran, kommer han feil i nummerlisten min, og dermed hele familien under bokstaven I og det blir feil![]()
lag en som heter ICEaMORe da :03:
og behold den du allerede har :01:
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Ja akkurat som vanlig - det er bare det at du har kalt den ICE slik at man vet hvem man skal kontakte. Men, på gubben har jeg da valgt å fjerne +47 på hans vanlige navn - og lagt det foran på ICE. Det blir slik som med deg Lise - jeg orker ikke ha ICE foran på hele familien.
min kære står herved på ICE og med navn med samme nr.. med + 47 foran på begge ..
må test ringe fra hannes- å se hva som kommer opp da- å hvilken ringetone...
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
old news...:mo4:
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Kan nok være nyttig, så for å ha tatt forhåndsregler - her er ice på plass:)
Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09
La inn mannen i går med Ice - og +47 før nummeret, det andre nummeret han er lagret på har ikke det foran. Men det gikk som jeg mistenkte, når han ringte sto det Ice på nummeret, og slik vil jeg ikke ha det.
Så jeg la inn Ice - under adresse skrev jeg navnet hans og ektefelle, og lagret telefonnummeret hans under web adresse i stede for. Så når man åpner Ice på min telefon står nummeret der men går ikke å ringe til. Man må slå nummeret manuellt.
Bokmerker (linker)