+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 23

Tråd: TTT = Ting Tar Tid

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    TTT har blitt det nye mottotet mitt..

Dette passer på jobb , karriere, lage mat, vaske, rydde, stå opp om morran og få lagt seg om kvelden.. og nå kan jeg med hånden på hjertet at det å lage barn er en mega TTT..

Vi er nå i 5 prøvemåned og det ser ut til at det blir flere... :roll:
    Ja ja.. sånn er livet.. Vi har oppover og nedoverbakke... ;)

Så nå tenkte jeg at jeg skal begynne å ta temperaturen hver morgen får å lære å kjenne min egen syklus bedre.. Hvis jeg gidder det i mer enn 2 dager da :o

Noen som har noen gode råd på lager eller som kan dele sine erfaringer med meg..??

Jeg er så verpesjuk og eggstokkene mine skrangler her i fra til Alta.. Hører du dem Lise??
    Klem Monica
    Daniel :ball20: & Sebastian :smokk:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Eneste gode rådet måtte være å kjøpe egløsningstest, for å øke sjansene. Mener at man får kjøpt dem billigere på nett enn på apoteket.

Vi brukte 6 måneder før det klaffet når vi skulle ha nr 2.

Stå på :green:

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Ja , jeg må nok finne en billig løsning.. Er utrolig mye penger som går ut her nå og ekstremt lite som går inn.. Vurderer kronerulling eller noe snart jeg.. :o

Typisk at alt skal komme på en gang..

Nå har jeg i alle fall fått riktig verdier på B12 og Folsyre.. Jeg hadde for lave verdier for 6 måneder siden..

For lite folsyre øker jo faren for ryggmargsbrokk hos barna. Apotek og slikt er så flinke til å si i fra også.. Når jeg kjøpte graviditetstest. fortalte damen i skranken meg om folsyre.

Nå visste jo jeg dette fra før.. Men kjekt for de som ikke vet.
    Klem Monica

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Her går det i hvertfall an å bestille billige tester. http://www.snartgravid.com/webshop/bestilling.asp

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Å Mocca, det er altså de som bråker sånn, har lurt litt å det skjønner du... :green:

Kan ikke si annet enn, at forsøk å ikke tenke på det, så klaffer det fortere enn du aner...Ta deg en fest å forfør mannen, så blir det nok fullklaff skal du se... :green:

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Jeg tror problemet vårt ligger i at vi tenker på lite på det.. Det er lite tid på hverandre (sånn prøvestund sammen) og lysten er liksom borte..

Vi trenger inspirasjon og lyst.. Men så er det det å starte et sted da.. :roll:

Etter spontanaborten har liksom alle lys slukket her.. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.. :(

Nå er det jo 2 måneder siden aborten og vi begge burde kommet oss til hektene nå.. Jeg har lyst på barn men gnisten er liksom ikke slik den burde ha vært sånn kjærlighetsmessig. Jeg tror dette har blitt en støkk for oss..

Kanskje vi burde vært flinkere til å sette av tid til spesielle ting. Bare være kjærester uten tv, eller barn.. bare kose liksom.. Men hvordan skal jeg klare det da?? Føler jo at jeg går på utsiden og ikke kommer inn..

Hvis noen skjønner hva jeg mener her er dere virkelig glupe.. for dette var dårlig forklart,, :o
    Klem Monica

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Skjønner godt hva du mener, ikke for det jeg er så glup, men fordi det du skrev forklarte det bra... :green:

Jeg trur at det dere begge trenger en tid for dere selv, tid til å prate sammen, pleie hverandre og være kjærester. Da uten å tenke på at dere skal lage et barn sammen, det er viktig, la det ligge foreløbig, og blir dere gravid så ta det som en bonus.

En helg alene og kanskje en kveld i ny og ne, hadde vært kjempe topp, har dere noen som kan still opp som barnevakt en helg?

Plei forholdet og hverandre en liten stund fremover, og kos masse, prat enda mer og le mest! :P

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    He he.. Det var det jeg mnte Lise.. Jeg forklarte meg dårlig og du misforsto meg litt.. ;) et nytt forsøk på å forklare bedre..:

Daniel er jo hos faren sin annenhver helg så vi er kjærester annenhverhelg. Det å lage barn er noe vi aldri prater om.. Det ble vi bare enige om i februar. Kommer det så kommer det, men vi slutter med prevansjon. Så dette er et tema vi aldri prater om.

Jeg kunne ønske at vi pratet litt om det.. at vi kunne være litt mer kjærlige når vi vet at jeg er i den fruktbare tiden og vi i tillegg har barnefri.

At vi kunne være kjærester uten å se på tv eller måtte gjøre noe. Og at middag ikke bare var mat.

Jeg ønsker meg så sårt en tv fri kveld med levende lys og koslig musikk og lange koslige samtaler og ytre våre meninger. Også en sen god middag som avsluttes med en god dessert for deretter prøve å lage spire i magen..

Men hver helg vi er alene hjemmer er det tv tv og atter tv og prøver vi og snakke sammen blir det diskusjoner.. jeg kan liksom ikke si mine meninger uten at det blir vridd og vendt på... også prøver jeg og stoppe diskusjonen og blir beskyldt for å avbryte mitt i setningen og at jeg ikke gidder å høre på hva han har og si..

Det er jo også for så vidt riktig. Jeg orker ikke seriøse, alvorlige diskusjoner.. jeg vil snakke løst og slapt om ting slik vi gjorde før. Være forelska og kose meg.. Er det så vanskelig å forstå?

Hver gang vi skal kose oss så kommer alltid et eller annet i veien. Det er alltid en unnskyldning. Og det er jeg så lei..

Jeg kan jo ikke klare å være kjærester alene.. han bør jo delta litt han også. Og det gjør han ikke ved å skru på tven og slenge bena på bordet.

Et forhold må pleies og jobbes med.

Vi elsker hverandre høyt og vi er det perfekte par.. men hvorfor krangler vi alltid når vi har barnefri!! Det er jo da vi bør kose oss..

Det var dette jeg mente.. Vi har det kjempe flott og er forelsket når Daniel er hjemme og når vi er alene og kan ta det siste steget stagnerer det helt.

Og det er liksom litt vanskelig å lage barn når det er slik..

Begynner å lure på om det kanskje er lurt å vente jeg... :roll:
    Klem Monica

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Huffda, slik å forstå ja....

Trur dere må tenke dere godt om om det er dere to som skal gå videre i livet sammen, ikke misforstå meg nu Mocca, men det høres ut som om kommunikasjon mellom dere er litt rusten for tiden. Kanskje dere trenger litt tid hver for dere en liten stund, slik at når dere kommer sammen igjen, og dere har vært fra hverandre, så går ting mye bedre.

Ikke det at det skal være slutt mellom dere altså, men kanskje du kan ta deg noen timer uten Anders på lørdagen, så når du kommer hjem om ettermiddagen, så har dere fått opplevelser på hver deres kant.

Det som å er viktig når man skal kose seg sammen, er at begge er uthvilt, ta dere en liten blund midt på dagen om dere kan det....

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    18
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise
    Å Mocca, det er altså de som bråker sånn, har lurt litt å det skjønner du... :green:
    :green:

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Ps glemte å si at jeg hadde ekspert uttalser på innleggt i sted, Sven kom med mannlige råd.

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Huff.. vi gjør liksom ting hver for oss også.. Men etter spontan aborten og slik brast alt.. Kanskje vi burde snakke med noen om problemet.. Kan jo godt hende han har fått en deperesjon..

Selv om jeg har gått videre og er i humør igjen kan det jo godt hende at han sliter.. Det har ikke slått meg før nå.. :o Han sier så lite om føleleser og slikt.. Så det er jo en mulighet det..

Det retter seg vel snart.. Håper jeg.. Hvis han er depp er jo all dette som skjer helt logisk liksom..

Nå skal jeg i alle fall inn å massere han litt.. kanskje vi kan snakke litt sammen også.. Kanskje vi finner en løsning.

Men bare får å ha sagt det. På hverdagene er vi verdens herligeste kjærestepar. Vi holder alltid hverandre i hendene og sier flere ganger daglig at vi elsker hverandre.. Også klemmer vi og koser mye.. Så vi har det kjempe fint.. helt til vi kommer til det neste steget liksom... :roll:

Nei.. nå skal jeg inn å se om jeg får til noe fornuftig no..
    Klem Monica

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Han var redd og depp... Skjønner ikke hvorfor han ikke har fortalt meg det før!!

Kanskje han var redd for å knekke manndommen sin? :roll:

Vi prater ut i går kveld og skravlet utover i hele natt.. Vi la oss ikke før 5 på morran!! Kosa oss skikkelig.. Og prøvd 2 ganger har vi og.. :green:

Godt jeg har dere som kan hjelpe meg litt.. Håper dette varer lenge da.. Nå er det jo helt herlig her..
    Nå er han til og med ute å klipper gresset for meg slik at jeg kan sitte her å kose meg! :green:

Nå er jeg lykkelig nå.. Tusen takk for tips og råd dere.. Godt å få luftet det man har inne i seg noen ganger..
    Klem Monica

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    18
    Så fint!

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Så flott å høre Mocca, kos dere skikkelig sammen nu da.... :P

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. ti ting..
    av mara i kategorien Sex og samliv
    Svar: 9
    Siste innlegg: 08-01-07, 21:34

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder