+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Roskilde

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24

Roskilde

Hei er det noen her som har vært der på konserter ?

Jeg, mamma, lillesøster og prinsen skal dit for første gang i år. Nå lurer jeg på om det er noen som har tips til overnattings-steder ? Jeg kan ikke ligge i telt pga leddgikt, ligge på bakken gjør meg invalid, pluss at vi kjører og jeg vil ikke ha med masse bagasje. Skal jo kunne shoppe når jeg først er der

Så vandrerhjem, pensjonat hadde passa veldig godt :) så har noen tips ikke nøl med å komme med dem :01:

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Jeg har vært der flere ganger. Om det er Roskilde-festivalen du tenker på så hadde jeg ALDRI tatt barn med dit!!!!!!

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    det er opplegg for barn også der, og det er snakk om konserter på dagen, vi skal ikke bo på selve festivalområdet

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Mulig det er opplegg for barn der, jeg ville likevel skånet mine barn for å oppleve Roskilde. Koserter på dagen kan være like "gale" som konserter på kvelden. ;) Men vi vurderer nok dette forskjellig. Jeg som har vært der selv ville iallefall ikke tatt barn med på en slik festival.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    ok..

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    har ikke vert der selv.. men kjenner en haug som har vert der.. å di har nå sagt at det er mye unger rundt:) så lenge en ikke drikker selv å har kontroll på ungene ser jeg ikke problemet... tror ikke en 10 åring får traumatiske skader av det akkurat:)

Hannah 9år og Hedda Aurora 8år

Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av syllan Se innlegg
    har ikke vert der selv.. men kjenner en haug som har vert der.. å di har nå sagt at det er mye unger rundt:) så lenge en ikke drikker selv å har kontroll på ungene ser jeg ikke problemet... tror ikke en 10 åring får traumatiske skader av det akkurat:)
    tror ikke jeg heller, har vært på quarten og det var ikke noe problem, og jeg kjenner folk som har hatt med tiåringer før. Er egne familie camper også med annet vakthold på om man vil bo på området :) Så vi skal nå dra hele famelien :25:

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    tror ikke jeg heller, har vært på quarten og det var ikke noe problem, og jeg kjenner folk som har hatt med tiåringer før. Er egne familie camper også med annet vakthold på om man vil bo på området :) Så vi skal nå dra hele famelien :25:
    good good:)

Hannah 9år og Hedda Aurora 8år

Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine