Enkelt og greit - er du eller er du ikke? :01: Synes du det er gøy å følge med eller blir du spyklein så snart du hører dommerfløyta fra TV'n?
Enkelt og greit - er du eller er du ikke? :01: Synes du det er gøy å følge med eller blir du spyklein så snart du hører dommerfløyta fra TV'n?
EG ELSKARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR FOTBALL!!! hehehe alt etter kalag! BRANN LIVERPOOL og NORGE !!!
ser også andre lag men det er disse jeg nistirrer på!!!
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
fotball er meg en revnende likegyldig sport. Men jeg blir faktisk utrolig provosert av alle pengene som er involvert. Og summene de betaler for spillere.. De pengene kunne vært brukt till noe fornuftig istedefor å gjøre noen få personer personlig millionær
jaaaaaaaaaa heia viking!!
viking smadrer RBK i kveld!!
å viking vinne seff heile sjiden!!
har ikke kjøpt sesonkort i år.. for jeg jobber så mangen kvelder .. så jeg kommer til å slite med å få biletter til di kampene jeg vil på... for det er så sinnsykt mangen som har kjøpt sesonkort..
ska se kampen på tv i kvell:)
åsså heier jeg på valencia å man u:)
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
savner alternativet NEI for jeg bryr meg ikke men liker ikke være så bastant som på "leggen"![]()
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
why? vi hadde ikke sett noe til di pengene uansett..
det er jobben deres.. å det er mye penger i omløp ja.. men tenk hvor mye en topp spiller trener.. å presset ikke minst..
å utgiftene .. stadion kostnader.. osv..
da syns jeg konserthus til millioner på millioner er mer provoserene.. det gir ikke den vanlige mann i gata så mye glede som fotball gjør:)
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
enig i at ett konserthus er vanvittig i mine øyne også, men alt det overskuddet de bruker på lønninger til spillere og for ikke å snakke om overskudd som går til private, provoserer meg. greit de har ett press på seg, men tjente de 1-2 mill i året ville det vare en veldig god lønn det også.
Overskudd burde gå rett tilbake til barneidrett f.eks.. evt humaitært arb, ikke i privates lommer
NEI, NEI, NEI......:ga6:
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Ser litt fotball når LSK spiller og litt på landslaget.
:) Ha en fin dag :)
Jeg bryr meg egentlig ikke noe særlig.....så lenge Brann vinner![]()
Nei takk og pris...er jeg ikke gal:galsf:
Jeg ser på når det er landslagskamp, ikke ellers. Syns den fotballsporten går over alle støvelskaft:07:
Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09
Bokmerker (linker)