Kjøpte en dress til Kevin i går, men nå lurer jeg kanskje på om jeg har kjøpt for liten str..... Han bruker fortsatt 62 i klær, så kjøpte dressen i 68, men så får jeg høre at de er så små i str. Dere som har kjøpt Katvig/IDA T, hva mener dere?
Kjøpte en dress til Kevin i går, men nå lurer jeg kanskje på om jeg har kjøpt for liten str..... Han bruker fortsatt 62 i klær, så kjøpte dressen i 68, men så får jeg høre at de er så små i str. Dere som har kjøpt Katvig/IDA T, hva mener dere?
Hilsen Camilla, Mamman til Robin (13.08.00) og Kevin (13.10.06)
Katvig var forrige sesong veldig små i størrelsene, men de har justert så de er ganske normale i størrelsen nå. IdaT er også ganske normale i størrelsen. Men ved nærmere ettertanke så ville jeg nok gått en størrelse opp fra kjedebutikk-klærne - i allefall dersom det er snakk om heldresser. Min guttebolle er 13 mnd og har str 92 i både Katvig og IdaT heldresser, men han må opp i den størrelsen i heldrakter/pysjer fra Lindex og Kapahl også, mens i bukse/genser holder det med str 86. Nå har jo han tøybleier også da, så det bygger litt i lengden på kroppen ;)
Hope that helps :mc8:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Bokmerker (linker)