Åhh, jeg synes hun så så liten ut, men det er nok vinkelen bildet er tatt. Men uansett er hun nå flink. :P
Åhh, jeg synes hun så så liten ut, men det er nok vinkelen bildet er tatt. Men uansett er hun nå flink. :P
Mamma til guttaboys ~ 01 - 03 - 05 ~
Nydelig bilde!![]()
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Kjempe flott bilde Anne Lise! Har du blitt fotograf og nå eller?
Daniel har skrevet navnet sitt på egen hånd i 1 år nå.. Så han lærte seg det da han var nærmere 4 år gammel. Så skriver han alle bokstaver som er når han har noe å herme etter.. :green:
Klem Monica![]()
Daniel :ball20: & Sebastian :smokk:
ja, og så tror jeg hun sitter med knærna på gulvetOpprinnelig lagt inn av Sunshine*
![]()
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
fotograf du liksom...he-heOpprinnelig lagt inn av Mocca
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Julie var 3 1/2 år da hun skrev navnet sitt. Ikke helt riktig vei, men man så hva det stod der :green:
Magnus kan lese navnet sitt, men kan ikke skrive det enda.
Det er individuelt når barna begynner å skrive navnene sine. De gjør det i sitt eget tempo er min erfaring.
Interessen for bokstavene har også innvirkning. Så lenge barna ikke interesserer seg for bokstaver, hva de står for og hva de betyr, går det også sakte å lære seg dem.
Dessuten er jentene raskere til å lære seg å skrive enn guttene, det er i alle fall det jeg har hørt. (Kan ikke sammenligne for jeg har bare jenter selv)
Mine begynte vel å kunne navnene sine i 4-årsaldereren. (Den første bokstaven "sin" ved 3- 3 1/2)
Så lenge det er spennende vil de også fortsette å prøve, og det å lære å skrive er jo en prosess. Man er ikke i mål selv om man har lært å skrive navnet sitt heller, veien er lang....
Lykke til med all fremgang!
Hilsen
Trebarnsmamma
Bokmerker (linker)