Føler dere at dere har en jobb som er viktig, som yter noe for andre i samfunnet?
Tenk om akkurat deres yrke ikke fantes, ville det da være noe som andre ville savnet, eller ikke kunne fått utført, nettopp fordi DU ikke har den jobben ?
Føler dere at dere har en jobb som er viktig, som yter noe for andre i samfunnet?
Tenk om akkurat deres yrke ikke fantes, ville det da være noe som andre ville savnet, eller ikke kunne fått utført, nettopp fordi DU ikke har den jobben ?
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Du er så dyp da![]()
Iallefall når jeg har hodepine, fra min viktige jobb,i bhg med for høy desibel, som er skadelig for hørsel og helse:07: (gjennomsnitt 70-80 desibel, tror jeg det er)
Men min jobb er viktig for at andre skal få gjort sin...
For vidre utvikling og utdanning for barna..
+ +
Hodepina tar meg....
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Jobben min er mamma - å viktig, og ingen andre enn meg kan utføre den
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
jeg har en kjempeviktig jobb![]()
hadde ikke jeg hatt den jobben jeg har, hadde ikke alle di som trenger hjelp til å klare seg hjemme kunnet bodd hjemme..(d var verdens lengste å teiteste setning..)
jeg jobber i hjemmesykepleien.. så både brukerene våre å kommunen hadde hatt problemer om vi ikke var der:)(måtte bygget myyyyyyye flere sykehjem foreksempel..)
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Enn så lenge så har jeg ikke noe yrke foruten mamma yrketsom jeg jobber hardt med for å lykkes
Blir jeg fotograf så håper jeg at jeg kan bidra med mange gode minner som kan glede folk i generasjoner![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Uten meg hadde dere ikke fått bensin/fyringsolje/gass.
Jobber med modifisering/vedlikeholdsprosjekter på Ekosfisk feltet. Uten meg ( og mine kolleger) hadde plattformene forfalt, og vi kunne ikke bore etter olje og gass.
Og må samtidig si meg enig med Lise.
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Hmm hva skal jeg si. Uten meg hadde ikke slitne utbrente folk fått ta seg fri fra hus og heim og kommet for å hente seg inn igjen, ta spa, rett og slett slappe av:)
(Hotellarbeider)
Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09
Selv mener jeg at jeg har en viktig rolle, men ingen av de jeg jobber mot vil komme til å savne meg :08: de ser nok helst at ingen gjør jobben min. Men, som sagt så ser jeg selv verdien i jobben.
Sist endret av Klara; 13-05-07 kl 18:08.
Uten min jobb hadde nok alle vært glad - helt til de oppdaget at de fleste fellesgodene begynte å koste penger... mye penger :01:
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Bokmerker (linker)