+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 27 av 27

Tråd: Jobben/Yrket deres ?

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Denne har jeg tenkt en del på siden i går kveld, men kom til slutt frem til følgende: Uten meg kunne det blitt en del regnskapsmessig kaos, og en del mennesker uten en vesentlig del av inntekten sin :03:

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Uten meg hadde dere ettervert ikke fått skrevet ut/kopiert eller scannet inn noe form for papir på kontorene....ja da hadde vi endt opp i et papirløst kontorsamfunn.....
    Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Gutten Se innlegg
    Uten meg hadde dere ettervert ikke fått skrevet ut/kopiert eller scannet inn noe form for papir på kontorene....ja da hadde vi endt opp i et papirløst kontorsamfunn.....
    Var det ikke det du ville da

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Var det ikke det du ville da
    Vi jobber for å komme dit.....men foreløpig har jeg en jobb å gjøre med papiret også, men verden er i ferd med å dreie.....

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    :21: for et papir kaos dere har ;)

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Mine arbeidskolleger mener jeg har en viktig jobb. Jeg holder kontroll og orden på mye på arbeidsplassen. Om mitt yrke ikke fantes, hadde det blitt mye kaos og rot.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Er nå ikke så sikker på et papirløst kontorsamfunn det tror jeg er en myte - eller har blitt for det var dette noen trodde for noen år tilbake.
    Det har jo nesten blitt mer papir etter datans inntog ;)

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Jul 2005
    Poengstyrke
    10
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dragonfly Se innlegg
    Er nå ikke så sikker på et papirløst kontorsamfunn det tror jeg er en myte - eller har blitt for det var dette noen trodde for noen år tilbake.
    Det har jo nesten blitt mer papir etter datans inntog ;)
    I jobben min, som har med dokumentbehandling å gjøre, så selger vi løsninger for elektronisk arkivering i tillegg til multifunksjonsmaskiner, og de siste 1-2 årene så har papirvolumet i norske bedrifter sunket. Mange bedrifter er i tillegg til kostnader forbundet med papirproduksjon (print-kopi) også opptatt av miljøet, og da er reduksjon av papirforbruk en viktig faktor. I bedriften jeg jobber så har vi strenge krav til miljø og bruk av papir, vi har blant annet ikke lov til å printe ut mailen vår. (og hvorfor er nå egentlig det nødvendig.....)

Innmeldt
    Oct 2003
    Poengstyrke
    9
    Jobben min er med og bidrar til at eldre kan greie seg hjemme enda noen år til etter fall, sykehusopphold, brudd, generelt forfall ol. Jobber sammen med flere yrkesgrupper da så jeg kan ikke ta all æren. Rehabiliteringssenter. Føler at den er viktig ja Tror nok noen hadde savnet oss hvis vi ikke fantes:-)

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Signerer Lise jeg for det er den viktigste jobben jeg har. Men uten meg hadde folk manglet masse utstyr i hjemmet. Spesielt på kjøkkenet, og sengeklær, handkler og ikke minst leketøy :21: . Det kunne blitt krise det. Og en ting til, hjemmeværende mødre og fedre i Vennesla kunne ikke fått muligheten til å trene på dagtid uten at jeg passet på barna deres i mens

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Som kontormedarbeider er jeg vel kun savnet om de ikke greier å skaffe en ny :08: Ellers kan jeg vel lett erstattes med litt opplæring (iallefall om man har litt datakunnskaper i bunn). Det er iallefall ikke noe samfunnsnyttig arbeid jeg har, det er nyttig for dem på kontoret.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tornerose Se innlegg
    Som kontormedarbeider er jeg vel kun savnet om de ikke greier å skaffe en ny :08: Ellers kan jeg vel lett erstattes med litt opplæring (iallefall om man har litt datakunnskaper i bunn). Det er iallefall ikke noe samfunnsnyttig arbeid jeg har, det er nyttig for dem på kontoret.
    Akkurat det gjelder jo alle, ingen er uerstattelig i en jobb :03: . Men, hvis jobben din blir borte - så er vil det bli ganske mye kaos på den arbeidsplassen vil jeg tro.

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. la ungene gjøre jobben.......
    av trebarnsmamma i kategorien Selskaper
    Svar: 10
    Siste innlegg: 30-06-04, 15:57

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar