+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Slimpropp?

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    34
    Poengstyrke
    0
    Ettersom begge mine fødsler har startet med vannavgang har jeg aldri sett noe til slimproppen. Men nå lurer jeg fælt på om det var den jeg så i går.

Har jo hatt endel utflod i svangerskapet, men i går lå den litt mer enn vanlig kan man si i truse innlegget. Det var nesten hvitt og seigt og kunne ha fylt en liten t-skje.

Leste litt etterpå om slimproppen å det sto at den kunne inneholde litt blod striper, det gjorde ikke denne seige gørra her.

Hva tror dere?

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    10
    Kan jo muligens være den.. Men er ikke det litt tidlig å miste den da? :roll:
    Klem Monica
    Daniel :ball20: & Sebastian :smokk:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Det høres ikke ut som slimproppen, for begge gangen som den har løsnet på meg så har det vært blodstriper. Men jeg har fått økt mengde utflod på slutten av svangerskapet, så det er vel heller det.
    Slimproppen har gjerne løsnet et døgn omtrent før fødselen har startet. Så la oss håpe at det ikke er den.

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    34
    Poengstyrke
    0
    Hm....det står at slimproppen kan løsne opptil flere uker før fødselen.

Kanskje det bare er økt utflod, ikke vet jeg. Er så spendt at jeg greier ikke å tenke på stort annent om dagene. Det er jo bare 1 uke til Mathias ble født også, så muligheten kan jo være der.

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    11
    Slimproppen kan løsne opp til 14 dager før fødselen den. Så det er ikke noe sikkert tegn på at fødselen er nær.

Mamma til guttaboys ~ 01 - 03 - 05 ~

http://sollar.net

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    42
    Poengstyrke
    18
    Det er mulig det er sånn det er, men hos meg løsnet den i hvertfall like før.

En venninne av meg fødte begge barna sine 5 uker før termin, og de var over 3 kilo begge to. Kanskje det er sånn med deg og?

In three words I can sum up everything I´ve learned about life: it goes on. Robert Frost

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Hvis det er slimproppen så kommer det som regel mer slim enn bare den ene gangen, og tror nok også det er vanlig at den inneholder blodspor. Det har det i hvert fall gjort på meg. På meg har den løsnet rett før fødselen men den kan også løsne noen uker før.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Hos meg har den å løsnet rett før fødselen....

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    18
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lillian
    Hvis det er slimproppen så kommer det som regel mer slim enn bare den ene gangen, og tror nok også det er vanlig at den inneholder blodspor.
    Enig i det første her, men hos meg kom det ikke noe blod.

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    0
    Hos meg ligna det en propp på en måte, skikkelig slimklump med en del blodspor. Fikk helt sjokk jeg :lol:

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    18
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Ayla`s mamma
    Hos meg ligna det en propp på en måte, skikkelig slimklump med en del blodspor. Fikk helt sjokk jeg :lol:
    :lol:

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    jeg hadde litt sånn blankt seigt slim med mona cecilie ca 1 uke før fødsel eller noe, og 2-3 dager før med Anders.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Jun 2006
    Poengstyrke
    6
    Min gikk nesten en mnd før med snuppa.
    Den lignet en propp, gele klump, - men uten noe blod!!

Jeg ble litt skremt, og spurte da legen (turnuslege) hva dette kunne være!?
    Han svarte som følger; Det er naturlig hos enhver kvinne at det en eller annen gang, på et eller annet tidspunkt vil komme store eller noe mindre mengder slim eller annen utflod, uten at dette på noen måte kan regnes som unormalt!!!!:09:
    Jeg ringte derfor, som dere kanskje skjønner, til jordmor; og hun sa, det er nok bare slimproppen som gikk.

Da jeg gikk med snoppen gikk jeg konstant og venta på den berømte proppen, - men da gikk den aldri....!:06:
    We all get heavier as we get older because there`s a lot more information in our heads. So I`m not fat, I`m just really intelligent and my head couldn`t hold any more so it started filling up the rest of me!!!!

:06: :06:

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Jeg fikk 3 dager før jeg men de nektet på føden at det var den når jeg kom inn på sjekk - tufser :ga6:

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine