Forsøker å ta opp igjen denne med Månedens tråd.
Her skal vi kun snakke om det som er tema på tråden :)
Siden det nå er vår/forsommer over det ganske land - vil jeg gjerne høre hva dere "tutler" med i hage, inne i huset, rundt omkring for virkelig å føle at NÅ endelig er vinteren over
************************************************** ***************************************************
Jeg selv raker og rydder i hagen, har klippet busker - men har en utrolig svær nyperose busk som må klippes ned snarest - det er lange og tornete kvister overalt på den, noen er døde og noen er vokst absolutt for langt ut på plen.
I drivhuset vokser skjøre små spirer, som jeg håper blir stor og blomstrer før høsten er herGeorginene begynner å bli store nå, å må settes ned på gulvet hvert øyeblikk. Savner liljer, det var umulig å finne i alta denne våren, men satser på å kjøpe noen når den tid kommer.
Rundt plattingen skal jeg kun ha stauder og noen få sommerblomster. Ellers i krukker og noen i kasse på verandaen, foran huset blir det rosebuske bed og itt no mer![]()
Skal og skave vekk noe av plen som er foran huset, der singel og plen møtes, skal støype ned kantstener, plan å få det gjort snarest før det blir for mye gress og slikt ute....
Det var det for nu........

Georginene begynner å bli store nå, å må settes ned på gulvet hvert øyeblikk. Savner liljer, det var umulig å finne i alta denne våren, men satser på å kjøpe noen når den tid kommer.
Svar med sitat

, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7: 

Kevingullet juni-03 

og Sara 12 

Bokmerker (linker)