Hvor ofte går vaskemaskina og oppvaskmaskina hjemme hos dere?
Hvor ofte går vaskemaskina og oppvaskmaskina hjemme hos dere?
Jeg kommer aldri til bunns i skittentøyet, men vaskemaskinen går stort sett alltid når jeg er hjemme. Dvs - at på en super effektiv jobbettermiddag kan jeg klare å vaske 3 makskiner, vanligvis blir det en eller to :08:
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
oppvaskmaskina går sjelden...1 gang i uka.. Vasker endel for hånd......
Vaskemaskina er det sånn opp og ned med-ca. 2 ganger i uka, har bestemt meg for at å nå bunnen i skittentøyskurven ikke er et mål for meg! For det funker ikke uansett!!Tror det er et eget varslingssystem på den her i huset så... Uler TOMT!! den, og fylles opp i rekordfart igjen!!:galsf:
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Oppvaskmaskinen går hver annen eller tredje dag.
Vaskemaskinen går som regel annen hver dag. Noen ganger kan det gå mer enn det, men da går den noen runder før jeg er ferdig.
Oppvaskmaskina blir full på to dager - så her går den ca annenhver dag. Vakskemaskina er et kapitell for seg selv. Jeg burde selvsagt vært flink og kjørt en maskin om dagen - da hadde jeg sikkert ikke hatt problemer med at jeg ikker ser bunnen på kurven mer enn ca 1 gang i året. Men, jeg klarer ikke å være sånn organisert. Så her går vaskemaskina stort sett bare i perioder - det vil si et par dager i slengen (fra morgen til kveld) og det går ofte 1 - 1 1/2 uke mellom hver økt.
Hver bidige dag!!!
Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09
Oppvaskmaskin har vi ikke, så her blir alt vasket for hånd...
Vaskemaskina går så ofte jeg har tid, men vanligvis sånn ca annenhver dag!
...:: stolt mamma til guttungen05 og minstemann09 ::...
Oppvaskemaskinen stort sett hver dag, vaskemaskinen stort sett i helgene. Da vasker jeg normalt en maskin for hver vask (hvitt, farget mørkt, farget lyst, håndkle, evt. sengetøy).
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Oppvaskmaskinen går ei gang eller to i uka.
Det er litt opp og ned med vaskemaskinen. Men kanskje 3-4 ganger i uka i gjennomsnitt.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Omtrent hver dag
11 :) 8 1/2 år :) 3 1/2år :spo2:
http://www.barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=8021
Alt - hver eneste dag!
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Vaskemaskinen og oppvaskmaskinen ca annen hver dag :05:
oppvaskmaskin har vi ikke...skulle gjerne ..men
vaskemaskinen her går med to maskier annenhverdag ..prøver å unngå i helger da.
Mamman til adam.f.08.11.02.:a7:
her går alt hver bidige dag... å kan til å med vaske opptil tre maskiner til dagen uten å komme til bunns...buhuu..
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Bokmerker (linker)