Jeg liker ;)
Jeg liker ;)
LIKER;)
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Jeg elsker øl, ikke sånn tynt øl men lyshomer ice, nordlands, lapin culta, tuborg... Jeg synes det er knall å bare sitte å ta meg en øl på kvelden mens jeg ser på tv eller er på nett. Øl er også ekstremt godt å drikke når man spiser olivenJeg elsker oliven
eller til fetaost
er også godt å drikke øl til salat med feta og oliven
jada jeg er ett matvrak
ølvrak![]()
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
hihihihi må få sagt at volumkonsumet av øl er svært lavt, drikker kanskje 20 halvlitre i året tilsammen, og da er øl ute på byen medregnet :01:
Glemte nesten situasjonen da øl smaker ekstra godt, når man har vært på fjellet å kommer sliten og kald hjem, legger seg i badekaret med glohett vann og en iskald øl...mmmmm snadder
kom på mere øl er godt til jegfenalår med rømme og flatbrød, og godt øl til
eller å sitte ved elva i alta i midnattsola i femtiden på morgenen når alt bare er stille og drikke iskald øl som har ligget i elva
Eller å sitte med Helten å spille kort en natt å skravle om alt og ingenting mens vi tar 2-3 øl hver :v9: Tror sannelig jeg er glad i øl :01:
Jeg liker øl, :s72:
Ølhund :galsf:
Nei, jeg liker ikke øl. Syns det lukter og ikke minst smaker vondt:(
Øl........... nei..... det eneste glasset med øl jeg drikker om året er ett glass juleøl til pinnekjøttet, tror foresten jeg har ett par flasker juleøl igjen....... foresten jeg drikker gjerne malaysisk øl ,iskald i varmen....men jammen er det masse god vin folkens...:drunk:
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Jeg hater øl til mat!
Og egentlig er ikke øl så veldig godt. Men av og til på sommeren er det godt med en iskald pils på uterestaurant. Ellers liker jeg best dameøl, og corona er best! Men fikk sansen for Hansa øl (rød boks) da jeg bodde der.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Bokmerker (linker)