:01: Jeg er i undersøkelsesmodus igjen - og tema er som dere skjønner mat og drikke denne gangen.
Nå lurer jeg hvilken te dere foretrekker. Hva er aller verst og hva smaker helt pyton?
:01: Jeg er i undersøkelsesmodus igjen - og tema er som dere skjønner mat og drikke denne gangen.
Nå lurer jeg hvilken te dere foretrekker. Hva er aller verst og hva smaker helt pyton?
Jeg liker bare frukt te selv.
Jeg er ikke noen typisk te-drikker. Pleier å drikke nypete når jeg har vondt i halsen. Kan godt kose meg med en kopp fruktte om høsten og vinteren. Men det skjer veldig skjelden.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Jeg hadde noen år hvor jeg drakk alle slags te som var å få kjøpt. Plutselig en dag reagert jeg med oppkast og siden har jeg ikke tålt det. Fått overdose tenker jeg:galsf:
Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09
Jeg er veldig glad i te, og drikker alle typer :01: Akuratt nå om dagen går det mest på earl grey green tea...
...:: stolt mamma til guttungen05 og minstemann09 ::...
Jeg er veldig glad i engelsk te. Da må jeg ha sukketter og melk i så klart.
Jeg er også veldig glad i fruktte som en kjøper på helsekost, London herbs tror jeg merket heter.
drikker ikke te
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Frukt te London,som jeg kjøper på Naturligvis:klap: ,den elsker mere te :v9:
Frukt (sitron) og vanlig engelsk...der er favoritten Lady Grey for tiden :03:
Helene
![]()
Å.. nå huska jeg på det da... amnglet teskrinet fra Lipton... Noen som har fått det??:09:
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Drikker vanlig engelsk te med sukker i, og grønn te med honning i :01:
Frukt-te liker jeg ikke noe særlig, nypete kan jeg drikke. Siste teen jeg kjøpte var en kaktuste på en butikk der de selger all slags te og snadder :01:
Bokmerker (linker)