Tipper du på lotto, tippekupong, hest, Extra etc? Eller er du sånn som meg som bare drømmer om hva du skulle gjort med en storgevinst, men glemmer å levere inn kupong?
Tipper du på lotto, tippekupong, hest, Extra etc? Eller er du sånn som meg som bare drømmer om hva du skulle gjort med en storgevinst, men glemmer å levere inn kupong?
Her leveres det inn 5 ukers lotto og 5 ukers vikinglotto og av og til husker vi på å slenge inn en joker også. Men, Lotto og vikinglotto kuponger er inne til enhver tid.
Har alltid inne lotto og vikinglotto ja.... Drømmer stadig om at den store gevinsten skal finne veien til akkurat meg.......
Spiller 5 ukers Lotto , Viking og ekstra.. Men kupongene er ikke inne hele tia da....
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Her er det lotto og joker hver uke :01:
Helene
![]()
Vi har en lottokupong på jobben som jeg er med på (fast oppdrag til fixer'ns konto), ellers er det vel 4-5 ganger i året tenker jeg...
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
slenger inn max en fem ukers lotto en gang i året... Helten vet jeg slenger inn en kupong i ny og ne, han pleier å vinne litt i tipping.. han har hatt 12 rette noen ganger, men aldri skikkelig storgevinster.. tror 100 000 er det meste han har vunnet en gang, og det var rett før min tid :galsf:
Tipper på sykkel...tipper lotto, extra, joker og hest
Hmm nei jeg lider ikke av spillegalskap - tipper ikke hver uke og bruker nett til tipping
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Kan man tippe lotto på nett?
Jepp, ved hjelp av kortleser kan du det, helt supert har brukt det i mange år nu.
Ikke lese kort - men kortleser - er to forskjellige ting, men at du ikke klarer å lese så langt DET vet vi![]()
Pss, du legg deg fordi du er trøtt, og mollkose deg med meg fordi jeg er ekkel - så da så -![]()
Bokmerker (linker)