Opprinnelig lagt inn av
cammie
Kevin har bursdag 28.juni - teit siden det er i sommerferien, men kan ikke få feiret det før pga bryllup til hans tante osv.
Vi kan feire på selve dagen (om kvelden selvsagt - kl 17 eller noe) som er torsdag, men det er kanskje upraktisk siden det er en hverdag? Hva tror dere?
Vi kan ferire det lørdag 30.juni eller søndag 1.juli. Planen for 30.juni er imidlertid at da skal vi sjørøvertokt med Piratene fra Tortuga. Det er få billetter igjen, så jeg bør shoppe dem så fort som mulig. Men om vi skal feire på lørdagen så bør vi vel ikke dra på tokt før kl 17:00. Og blir det litt overkill for en liten kar, eller blir det helt greit? Temaet for bursdagen er pirat, så sånn sett kan det jo være greit å dra rett fra fest til tokt, men blir det slitsomt med gira tass på tokt?
Søndag - kan man ha barnebursdag da? Har aldri vært borti at noen har hatt det tror jeg...?
Og sist men ikke minst - hovedspørsmålet: hvem skal vi invitere? Alle guttene i barnehagen og et par utenfra? Noen få av guttene i barnehagen? Kevin har ikke noen spesielt gode venner tror jeg, men leker med de som leker med det han vil leke den dagen. Et par "bestiser" har han nok, men har lyst til å invitere litt fler enn to i selskap. Spesielt pga at selskapet i fjor "floppet" litt med 10 inviterte og 3 som kom (ferietid). Sånn sett kan det kanskje være greit å invitere hele guttehurven (aner ikke hvor mange, men tipper ca 10?), fordi det sikkert blir noe frafall...
Kevin har bare blitt invitert i en bursdag i barnehagen, så blir det sånn sett rart å invitere alle, når ingen har invitert han? Han nevner selv en del navn når jeg spør, så han vil vel gjerne invitere dem tror jeg. Og han slutter jo i denne barnehagen 1.august, så sånn sett spiller det kanskje ingen rolle?
Jeg trenger seriøst hjelp til å tenke her, så please kom med alle tanker dere har :)
Bokmerker (linker)