+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 18

Tråd: Hvem skal inviteres i 4-årsdag?

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32

Hvem skal inviteres i 4-årsdag?

Kevin har bursdag 28.juni - teit siden det er i sommerferien, men kan ikke få feiret det før pga bryllup til hans tante osv.

Vi kan feire på selve dagen (om kvelden selvsagt - kl 17 eller noe) som er torsdag, men det er kanskje upraktisk siden det er en hverdag? Hva tror dere?

Vi kan ferire det lørdag 30.juni eller søndag 1.juli. Planen for 30.juni er imidlertid at da skal vi sjørøvertokt med Piratene fra Tortuga. Det er få billetter igjen, så jeg bør shoppe dem så fort som mulig. Men om vi skal feire på lørdagen så bør vi vel ikke dra på tokt før kl 17:00. Og blir det litt overkill for en liten kar, eller blir det helt greit? Temaet for bursdagen er pirat, så sånn sett kan det jo være greit å dra rett fra fest til tokt, men blir det slitsomt med gira tass på tokt?

Søndag - kan man ha barnebursdag da? Har aldri vært borti at noen har hatt det tror jeg...?

Og sist men ikke minst - hovedspørsmålet: hvem skal vi invitere? Alle guttene i barnehagen og et par utenfra? Noen få av guttene i barnehagen? Kevin har ikke noen spesielt gode venner tror jeg, men leker med de som leker med det han vil leke den dagen. Et par "bestiser" har han nok, men har lyst til å invitere litt fler enn to i selskap. Spesielt pga at selskapet i fjor "floppet" litt med 10 inviterte og 3 som kom (ferietid). Sånn sett kan det kanskje være greit å invitere hele guttehurven (aner ikke hvor mange, men tipper ca 10?), fordi det sikkert blir noe frafall...

Kevin har bare blitt invitert i en bursdag i barnehagen, så blir det sånn sett rart å invitere alle, når ingen har invitert han? Han nevner selv en del navn når jeg spør, så han vil vel gjerne invitere dem tror jeg. Og han slutter jo i denne barnehagen 1.august, så sånn sett spiller det kanskje ingen rolle?

Jeg trenger seriøst hjelp til å tenke her, så please kom med alle tanker dere har :)

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Festen skal forresten bli überkul og gjestene kommer til å bli oppfordret til å kle seg ut som skjørøvere :03:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    siden det er på sommeren hadde jeg bedd hele hurven:) (som du selv sier så er det sikkert en del som ikke kan eller er bortreist)

fra fest til tokt hørtes knall ut det:)
    å på torsdagen .. her har mine vert i mangen selskap som varer fra 17-19 i ukedagene:) går fin fint det også:)

Hannah 9år og Hedda Aurora 8år

Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Inviter alle guttene, men om du skal kjøpe billetter må du ha et sikkert svar kjapt om de kommer.

Søndag går helt fint ann å ha selskap på, kan ikke skjønne annet jeg da, har det iallefall her uten problem =)

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Inviter alle guttene, men om du skal kjøpe billetter må du ha et sikkert svar kjapt om de kommer.
    Det er bare oss i familien som skal på tokt med båten (www.sjorover.no) (men det er jo langt ifra usannsynlig at andre festdeltakere skal også).

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Ved å ha det på torsdagen kontra lørdagen etter så er det kanskje mulig at det er fler som kan komme? Kanskje noen begynner ferien i helgen liksom?

Og jeg har jo ferie den uken, så null problem for meg å stelle i stand på torsdagen... *tenker*

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Ingen av dagene er no problem - Selv ville jeg ha gått for torsdagen. Inviter hele hurven og pluss på noen jenter hvis han leker med de også :01: Her var det først etter at han begynte på skolen at jenter ikke hadde adgang til bursdagene.

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Nå har jeg shoppet 24 sjørøverbadeballer på ebay så da er det garantert en til hver i allefall

og 100 sjørøversedler fordi de var så kule:

I tilegg har jeg har shoppet 24 sjørøvertattiser, så nå er party-planneren i gang ja :v9:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Jeg har aldri hengt meg oppi hvem som har invitert Prinsen i bursdag eller ikke, har konsekvent bedt alle guttene i barnehagen og senere de i klassen i hver bursdag. Enklete år om lokalet har passet til det så har jeg hatt hele klassen hans i bursdagen. Søndag er da en like fin dag som alle andre. Men jeg ville nok gått for torsdagen med tanke på feriestart :01: Jeg har aldri opplevd at alle ungene har kommet, så inviterer man ti stk så regn med at det kommer sju, derfor inviterer vi 12 ler..skjønte du den ???

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av cammie Se innlegg
    Kevin har bursdag 28.juni - teit siden det er i sommerferien, men kan ikke få feiret det før pga bryllup til hans tante osv.

Vi kan feire på selve dagen (om kvelden selvsagt - kl 17 eller noe) som er torsdag, men det er kanskje upraktisk siden det er en hverdag? Hva tror dere?

Vi kan ferire det lørdag 30.juni eller søndag 1.juli. Planen for 30.juni er imidlertid at da skal vi sjørøvertokt med Piratene fra Tortuga. Det er få billetter igjen, så jeg bør shoppe dem så fort som mulig. Men om vi skal feire på lørdagen så bør vi vel ikke dra på tokt før kl 17:00. Og blir det litt overkill for en liten kar, eller blir det helt greit? Temaet for bursdagen er pirat, så sånn sett kan det jo være greit å dra rett fra fest til tokt, men blir det slitsomt med gira tass på tokt?

Søndag - kan man ha barnebursdag da? Har aldri vært borti at noen har hatt det tror jeg...?

Og sist men ikke minst - hovedspørsmålet: hvem skal vi invitere? Alle guttene i barnehagen og et par utenfra? Noen få av guttene i barnehagen? Kevin har ikke noen spesielt gode venner tror jeg, men leker med de som leker med det han vil leke den dagen. Et par "bestiser" har han nok, men har lyst til å invitere litt fler enn to i selskap. Spesielt pga at selskapet i fjor "floppet" litt med 10 inviterte og 3 som kom (ferietid). Sånn sett kan det kanskje være greit å invitere hele guttehurven (aner ikke hvor mange, men tipper ca 10?), fordi det sikkert blir noe frafall...

Kevin har bare blitt invitert i en bursdag i barnehagen, så blir det sånn sett rart å invitere alle, når ingen har invitert han? Han nevner selv en del navn når jeg spør, så han vil vel gjerne invitere dem tror jeg. Og han slutter jo i denne barnehagen 1.august, så sånn sett spiller det kanskje ingen rolle?

Jeg trenger seriøst hjelp til å tenke her, så please kom med alle tanker dere har :)
    Bare for å si det, vi har vært i barnebursdag på søndag.
    Ellers er det mange som har det på hverdager fra 17-19 f.eks. (iallefall på skolen). Tror jeg ville invitert alle (ellers må du iallefall ikke levere ut innbydelsene så de andre ser det i barnehagen).

Ellers kjenner jeg problemet. MC har jo og bursdag i ferien (24. juni). Vi skal feire onsdag 20. tror jeg.
    Sist endret av Alfa; 29-05-07 kl 15:28.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Nov 2006
    Poengstyrke
    6
    Min datter har bursdag dagen før Kevin, så dette problemet har vi også hatt.
    Da hun gikk i barnehagen feiret vi på bursdagen hennes eller så nær datoen som mulig (men før fellesferie)
    Etter hun begynte på skolen har vi feiret før skolen slutter.
    I første rakk vi ikke dette og få kom og nesten ingen sa ifra heller.
    En stor skuffelse, men nabobarna som skulle komme senere samme dag ,ble bedt inn med de fra klassa så det hjalp.
    En gutt kom faktisk en uke forsent, foreldrene hadde tatt feil dato.
    Her er det vanlig å feire alle dager i uka også søndager.
    Enig med deg at det kan bli mye med både selskap og sjørøvertkt på en dag.
    Tror Jeg ville gått for å ha selskap på selve bursdagen.
    Ville nok bedt alle guttene for skjeldent at alle kan komme når skoleferien har begynt.
    (Men man kan jo ikke være sikker...)
    Tøffe ting du har kjøpt og lykke til.
    :011gy: :007t:

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Du kan fint ha det på en søndag - det har jeg gjort og det gikk fint.
    Jeg ville kun invitert kun de Kevin leker mest med...jeg føler ikke på å invitere alle for det er nemlig slik at ikke alle kan bes - slik er livet liksom...dette må barna lære begge veier.

Ellers vil jeg bare si at shoppingen din var vellykket - er jeg invitert??

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Her er det mange som tar det i ukedager kl 16 eller 16:30 og det går godt. I barnehagen inviterer de ofte de som er på samme alder eller kun guttene på den alderen ( du ser jo i den uka om det er mange eller få i barnehagen og kan invitere litt deretter også kanskje).
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    55
    Poengstyrke
    12
    du kan jo ha selskapet tidlig på dag siden de er så små.... f.eks. i 12 tiden så kan mødrene gå på shopping ettpar timer alene og poden får hvilt seg litt før fam. skal på sjørøvertokt.... on ettermiddagen. da kan du f.eks. ha selskapet fra 12 til 2.30 da tenker jeg alle de små sjørøverne er utslitt, og så blir det tid til en liten middagslur for bursdagsbarnet.:03:og avslapping for mor....
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind
    Erlend 23 , Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
    Mormor til storebror Mathias 3 år
    og lille Emma:carriage:

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Tusen takk for tips og råd alle sammen Jeg har bestemt meg for å gå for selve dagen som altså er torsdag 28.juni og ha det fra 17:00 - 19:00. Inviterer alle guttene og så får vi se om det blir enda fler - Kevin argumenterer nemlig godt for at noen av jentene skal komme også :08:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. Hvem skal betale dette ?
    av pippi69 i kategorien Din helse
    Svar: 2
    Siste innlegg: 23-02-10, 22:21
  2. Hvem bestemmer hvor mange barn man skal ha?
    av Uregistrert i kategorien Hemmelig gravid
    Svar: 29
    Siste innlegg: 09-11-08, 11:10
  3. Skal alle i klassen inviteres?
    av Tornerose i kategorien Selskaper
    Svar: 44
    Siste innlegg: 17-09-06, 20:21
  4. 1/2-årsdag
    av trebarnsmamma i kategorien Selskaper
    Svar: 8
    Siste innlegg: 25-12-03, 19:25

Bokmerker (linker)