+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 28

Tråd: Planlegging av Kevins 4 årsdag - tema: pirater

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32

Planlegging av Kevins 4 årsdag - tema: pirater

Jepp - da koker hodet mitt av ideer, så på tide med en planleggingstråd. Tør ikke tenkte på hvor mye penger jeg har nettshoppet for i dag, men tror at når posten ramler inn fra herfra og derfra etter hvert så er mye i boks.

Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne komme over noen småflasker med kork som var ganske billige, sånn at invitasjonene kunne deles ut som flaskepost - det hadde vært SÅ kult :v9: Men, om ikke det går så har jeg allerede shoppet hvite kort med sorte hodeskaller på. I samme mønster har jeg shoppet "muffinsflagg", flaggrekke, ballonger, godteposer og klistremerket fra www.mixmax.no. Hadde tenkt å kjøpe skattekisten derfra også, men den var liten og dyr syntes jeg. Så - jeg har bestemt meg for å kjøpe en sånn plastlekekasse med kistelokk og male den sort med bengalakk Oppi der skal det ligge alskens skatter og ikke minst de 100 sedlene sjørøverpenger som jeg shoppet på ebay tidligere i dag. Mixmax var utsolgt for kopper og tallerkner, så da ble atter en gang ebay redningen. Milkshake-kopper og tallerkner med Pirates of the Caribean ble redningen. Håper ikke det mønsteret er for skummelt for småbarn...

Tenkte å satse på ikke altfor mye godis, men heller slå til med en litt "skikkelig" gave oppi sammen med litt godis. Har derfor shoppet sorte og røde badeballer med hodeskaller på. Hodeskalletatoveringer ventes også i posten :03:

Kommer til å oppfordre gjestene til å kle seg ut som sjørøvere, men lurer på om jeg i samme slengen skal oppfordre dem til å ikke ha med våpen. I værste fall blir det mange guttetasser i hus, og det kan vel være ille nok om de ikke har sverd og skal fekte i tillegg

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    hehehe skulle hatt helt myke gummisverd høres ut som det kommer til å bli en kjempefest lykketil

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    hehehe skulle hatt helt myke gummisverd høres ut som det kommer til å bli en kjempefest lykketil
    hehe - har sett at www.alveslottet.no har silkesverd (med skumgummi inni) - det hadde vært noe

Forøvrig har Alveslottet SÅ mye kult piratstæsj nå - fyser på fullt utstyr til både meg og cammiemannen :04:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av cammie Se innlegg
    hehe - har sett at www.alveslottet.no har silkesverd (med skumgummi inni) - det hadde vært noe

Forøvrig har Alveslottet SÅ mye kult piratstæsj nå - fyser på fullt utstyr til både meg og cammiemannen :04:
    ah det hadde vært så kult om dere også var pirater

dumt dere bor så langt unna fordi jeg er en kløpper på ansiktsmaling det er så gøy å lage små nusselige gutter om til frykingytende pirater og annet skummelt

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Det er gull å handle fra england i stedet for USA altså - allerede i dag lå pirates of the caribean kopper og tallerkner på posthuset og ventet :klap:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Du.... ang flasker..... de har jo sånne små plastflasker med skrukork på apoteket .... sånne som er beregnet til tisseprøver

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Du.... ang flasker..... de har jo sånne små plastflasker med skrukork på apoteket .... sånne som er beregnet til tisseprøver

______

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    May 2006
    Alder
    30
    Poengstyrke
    7
    Høres jo kjempetøft ut hele konseptet ditt, gleder meg masse te guttungen blir litt større og skal ha ordentlige barneburdager jeg og...:01:

Når hadde du første "barnebursdagen" for din?

...:: stolt mamma til guttungen05 og minstemann09 ::...

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Sitat Opprinnelig lagt inn av maymay Se innlegg
    Høres jo kjempetøft ut hele konseptet ditt, gleder meg masse te guttungen blir litt større og skal ha ordentlige barneburdager jeg og...:01:

Når hadde du første "barnebursdagen" for din?
    Det er kjempe moro ja :01: Hadde første barnebursdagen da han ble 2 år :mo6:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    En uke igjen til bursdagen og hodet mitt planlegger fremdeles. Innbydelsene ble levert ut til de fleste i dag, så får vi se om det er noen som vil komme :03:

Alt jeg har bestilt har kommet og badeballene er superkule! Litt skuffet over at det ble Pirates asjetter og kopper og ikke de sorte og hvite som er temaet på det andre jeg har kjøpt inn, men det blir nok fest lell :03: Kom på i dag at jeg hadde glemt å tenke på servietter, så jeg kjøpte noen helt enkle sorte noe + sort papirduk.

Fremdeles usikker på hvordan jeg skal gjøre kaken, men mulig jeg satser på bare muffins. Skulle likt å ha muffinsformer med hodeskaller, men ingen i sikte. Burde vel også starte jakten på sort cacas/wilton farge før det er for sent (det er vel nesten det fra utlandet i allefall)...

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    lag sjokolademuffins, så tegner du på hodeskalle i hvit glasur

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Da var dagen over (i allefall festen :03: ) så her kommer noen bilder av staffasjen:

Et sjal fungerer som ballongstativ:

Flagg ute - hadde norsk flagg der også, men dette bildet er tatt etter kl 21:00

Oppi skattekisten:

Geleglass og kvikklunch til godteposene - pyntet med klistremerker

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Noen geleglass og godteposene:

Bordoppsatsten, og "diamanter" og gullpenger rundt:

Pølsefat pyntet med flagg og sverd - stooor suksess:

Pølsebrød og lomper:

Ene dessertfatet - muffinsene glemte jeg å ta bilde av, men de var med hodeskaller og X

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    når jeg ser på bildene dine så er jeg nesten lei meg for at prinsen begynner å bli så stor at han ikke vil ha slike temafester på bursdagen mere.. men litt godt er det å slippe alt arbeidet :) du har vært flink :)

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Og kaka - jeg holdt på å glemme kaka

bling-bling-hodeskalle-kake - hadde blitt mer nøyaktig om jeg bare hadde hatt litt bedre tid, men den ble bråbestemt :03:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. Lille Kevins reise ut til oss
    av Camilla i kategorien Fødsel
    Svar: 11
    Siste innlegg: 27-04-07, 21:18
  2. Planlegging av DK tur.
    av Sannelita i kategorien Familieparker