Jepp - da koker hodet mitt av ideer, så på tide med en planleggingstråd. Tør ikke tenkte på hvor mye penger jeg har nettshoppet for i dag, men tror at når posten ramler inn fra herfra og derfra etter hvert så er mye i boks.
Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne komme over noen småflasker med kork som var ganske billige, sånn at invitasjonene kunne deles ut som flaskepost - det hadde vært SÅ kult :v9: Men, om ikke det går så har jeg allerede shoppet hvite kort med sorte hodeskaller på. I samme mønster har jeg shoppet "muffinsflagg", flaggrekke, ballonger, godteposer og klistremerket fra www.mixmax.no. Hadde tenkt å kjøpe skattekisten derfra også, men den var liten og dyr syntes jeg. Så - jeg har bestemt meg for å kjøpe en sånn plastlekekasse med kistelokk og male den sort med bengalakkOppi der skal det ligge alskens skatter og ikke minst de 100 sedlene sjørøverpenger som jeg shoppet på ebay tidligere i dag. Mixmax var utsolgt for kopper og tallerkner, så da ble atter en gang ebay redningen. Milkshake-kopper og tallerkner med Pirates of the Caribean ble redningen. Håper ikke det mønsteret er for skummelt for småbarn...
Tenkte å satse på ikke altfor mye godis, men heller slå til med en litt "skikkelig" gave oppi sammen med litt godis. Har derfor shoppet sorte og røde badeballer med hodeskaller på. Hodeskalletatoveringer ventes også i posten :03:
Kommer til å oppfordre gjestene til å kle seg ut som sjørøvere, men lurer på om jeg i samme slengen skal oppfordre dem til å ikke ha med våpen. I værste fall blir det mange guttetasser i hus, og det kan vel være ille nok om de ikke har sverd og skal fekte i tillegg![]()

Oppi der skal det ligge alskens skatter og ikke minst de 100 sedlene sjørøverpenger som jeg shoppet på ebay tidligere i dag. Mixmax var utsolgt for kopper og tallerkner, så da ble atter en gang ebay redningen. Milkshake-kopper og tallerkner med Pirates of the Caribean ble redningen. Håper ikke det mønsteret er for skummelt for småbarn...
Kevingullet juni-03 
Svar med sitat

Du.... ang flasker..... de har jo sånne små plastflasker med skrukork på apoteket .... sånne som er beregnet til tisseprøver 

Bokmerker (linker)