Håper dere får en flott ferie, Tove!:bouquet1:
Håper dere får en flott ferie, Tove!:bouquet1:
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
hei på dere
sitter her på campingplassen, en nydelig campingplass. Sara ser vi nesten ikke hun finner mange unger å leke med, og det er flotte lekeplasser. Vi har hatt flott vær, men i går kveld/natt tordnet og lynte det noe voldsomt, og noen voldsomme regnbyger. Teltduken holdt heligvis tett, vi har jo ikke prøvd den i regn før:03:. Det var litt vann på gulvet i forteltet, men det mistenkte vi så alt av elektrisk ble satt opp i høyden. Vi sover jo langt over bakken, så det er ikke noe problem. Idag skulle vi besøke en "Fun park" som vi var på sist vi var her på fyn for 2 år siden. Men da vi kom frem der den noenlunde skulle være, fant vi ingen skilt til parken, så vi måtte stoppe ogspørre noen, så viste det seg at den var stengt...Daniel skuffet da han hadde gledet seg, dette var en park med masse action..biler..gocarter og lign. Så vi endte opp i Odense Zoo istedet, så da var i alle fall Sara fornøyd, men det har vært nesten 30 gr idag, så det var en varm fornøyelse. Nå skal vi være her til lørdag, da drar vi til vest Jylland litt nord for Esbjerg, der fikk vi ikke "luksus plass" så vi må klare oss uten kabel TV, her har vi 15 kanaler på, ikke qat det blir brukt så mye, men vi har det i alle fall, om været skulle bli dårligDere får ha det bra sålenge:05:
Heisann og takk for oppdatering
Høres ut som dere har det kjekt.. tilogmed med drittvær :01:
Kos dere så mye fremover så sees vi snart igjen![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Kommer nok innom med oppdateringer etterhvert, om ikke det blir hver dag, men det kan jo hende. dette netter er litt tregere enn jeg er vant til, men jeg sitter da her utenfor teltet og surfer med den bærbare, greit å ha data medseg på ferie..ikke sant![]()
Misunner deg litt :03: er ikke lett å ta med en stasjonær :25: så bærbar er kjektDa går det ann å ha ferie liksom :25:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
klem til deg, godt dere koser dere =)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Så er det siste dagen på denne plassen. I morgen pakker vi sammen camperen og drar videre til neste plass, der vi og skal bo en uke, men vi ha det så bra her at vi angrer på at vi ikke bare tok 2 uker på denne plassen. Men det er sansynligvis helt fullbooket her neste uke, og siden vi har betalt depositum på den neste plassen, må vi jo bare komme oss avgårde. Men det blir vel litt greit med en ny plass også. Men der fikk vi ikke luksusplass slik som her. Her har vi egen vannpost rett utenfor og tilknytning til TV antenne. SÅ her kommer vi nok tilbake en gang. Men nå skal jeg avgårde og vaske en maskin med klær. Var borte for en stund siden, men det er en person som har okkupert begge maskinene som er på en nærmeste fellesbygningen. Syntes det er egoistisk å okkupere to maskiner, så kan de vel heller vaske to ganger i en maskin, slik at andre og kommer til..men men sånn er det nok bare..
:05:Halloen - vi reiser ganske straks vi også.... skal bo på et feriesenter i nærheten av Esbjerg :01:
Fortsatt God ferie...god tur til nesteplass,hils kjenninger :03:
så begynner vår ferie å nærme seg slutten, lærdag drar vi hjemover igjen. Idag traff jeg Kari og gjengen på stranden her. Vi skulle egentlig til Legoland, men etter å ha stått i bilkø i over 6 km før parken, og vi så det var nesten en km menneskekø for å komme til inngangen..gav vi opp og kjørte videre...så det ble ingen legolandtur på oss. Nå sitter jeg på en nettkafe i et lekeland der Sara boltrer seg et par timer.
Bokmerker (linker)