(en undersøkelse i rekken av mange påfølgende)
Altså hvor ofte vasker du på toalettet? Og vasker du alt eller bare skåla hver gang?
Jeg begynner å tro at jeg er snerpete og hysterisk for jeg tar meg i å vaske selve toalettet nesten hver dag.
(en undersøkelse i rekken av mange påfølgende)
Altså hvor ofte vasker du på toalettet? Og vasker du alt eller bare skåla hver gang?
Jeg begynner å tro at jeg er snerpete og hysterisk for jeg tar meg i å vaske selve toalettet nesten hver dag.
Flere ganger i uka - og det kommer ann på hva som blir vasket da - men 1 gang i uka vaskes alt
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Glemte jo å si det jeg da - hele greia en gang pr uke .- men selve skåla blir tatt nesten hver dag. Krysset selv av for flere ganger pr uke - siden jeg ikke konsekvent gjør det hver dag :01:
Jeg vasker toalettskålen hver dag, gulvet blir vasket alt etter formen min...noen ganger hver uke:klap: andre ganger annen hver uke :03:
Tar hele toalettet 1-2 ganger i uken, men tar oppi mye oftere ( eks. i dag har jeg tatt det 2 ganger oppi, for det har vært en del folk her)
4 barnsmamma
Flere ganger i uken oppi do....
Ca 1-2 ganger i uken resten av badet...
1-2 ganger gulv, men selve toalettet nesten daglig. ....2 gutter i hus vet dere:)
Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09
Nå for tiden vasker jeg doen hver dag. Dette fordi Joachim søler litt. Vasker ikke nedi skåla mer enn 1 gang i uka. Men tar ringen og gulvet ved doen hver dag.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Bokmerker (linker)