jeg hadde på en spesiell dongeribukse kjøpt i texas av mamma og pappa, den hadde slike frynser (ikke lange) ned beina.. frynsene var også dongeri. En brunspraglet strikkejakke som tante hadde strikket til meg, med belte i livet, og gule klomper(semsket skinn så de var ikke knallgule) på beina, ranselen var lekker...den var grønn og orange

Penalet var i to etager, og hadde mønster i gul,orange og grønn

Håret var så langt at det nådde ned på skuldrene. Lise hadde på røde strømper, kort mørkt skjørt, en hvit(jakke/kåpe) med belte i midjen. Hun var veldig søt med det sorte håret og blå øynene, hun hadde helt kort hår :) Lise hadde en rød ransel med ruter.
Ei som heter anita tegnet seg selv som prinsesse, med rosa kjole og krone på hodet. arve tegnet seg selv som en gul hodefoting. de satt ved meg. Jeg satt ca midt i klassen. Lise satt lengre fremme ved vinduet. Husker at frøken ønsket oss velkommen, og foreldrene våre velkommen, og at vi sang en sang. Så skulle vi tegne oss selv. Vi fikk en blyant som var rød i ene enden og blå i den andre, viskelær og vanlig blyant.
nok detaljer ??? husker også at jeg følte meg veldig voksen og at jeg ikke var spesielt uaikker, men syntes det var spennede og at jeg var veldig klar for å få begynne på skolen
Bokmerker (linker)