+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Lekeland på kvadrat

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20

Lekeland på kvadrat

Var på bolia en tur og ved siden holdt de på å lage lekeland på kvadrat, såg glimrende ut. Skal bli slik at en kan betale inn ungene og gå på handletur om en vil. Ble kafe der også, så en kunne ha selskap o.l. der.

Blir spennende å se ferdig
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Det er jo kommet en på Forus og. Metro lekeland eller noe slikt

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove Se innlegg
    Det er jo kommet en på Forus og. Metro lekeland eller noe slikt
    2 på Forus:21: hvordan kommer det til å gå?.
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    jeg var på en med Sol, og det var grusomt. masser bråk og ja.. ikke noe for oss ;)

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av mara Se innlegg
    jeg var på en med Sol, og det var grusomt. masser bråk og ja.. ikke noe for oss ;)
    Blir sikkert mye bråk om det er mye folk ja. Ungene mine var på lekeland ved Havanna når jeg trente på club david før og det var glimrende, men da var det begrenset hvor mye unger de tok inn. Feiret også 4 årsdagen til 6 års gutten min og da var det kun han med selskap som var der, det var også deiligt. Men følte ikke det var noe for mindre barn, bør være min. 4 iallefall. Tenkte helst på de to største hos meg jeg:03:
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sara har i alle fall bestemt seg for at hun skal feire dagen sin i Metro lekeland, men da har jeg sagt hun bare får ta med seg de hun er mest med. Har ikke tenkt å ha alle 15 jentene i klassen med der nei..

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove Se innlegg
    Sara har i alle fall bestemt seg for at hun skal feire dagen sin i Metro lekeland, men da har jeg sagt hun bare får ta med seg de hun er mest med. Har ikke tenkt å ha alle 15 jentene i klassen med der nei..
    Blir nok litt dyrt det ja, men du kan jo ha selskap for jentene i klassen hjemme og de beste vennene med dit.
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    åh genialt:)
    ungene syns somregel det er gal kjipt å være med å handle..:)

mine jenter var fast på havanna lekeland tre ganger i uken før i tiden når vi trente på sports club:)
    det var storveis det:)
    Hedda var 6 uker første gangen hun var der. hehe hun lå helst å sov i vognen:)

Hannah 9år og Hedda Aurora 8år

Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214

Innmeldt
    Mar 2004
    Alder
    37
    Poengstyrke
    10
    Jeg synes også den på Havanna er flott. Passe stor, og ikke så bråkete. DEn nye på Forus (Metro) har jeg ikke vært på, men den er jo STOR da.... Sikkert OK for mine to, siden de er så store. Men for småbarn er sikkert den på Havanna plenty stor nok.

Den på Kvadrat blir jo heller ikke så stor, så om den kan sammenliknes med den på Metro tviler jeg på.
    Dings
    Kine (Mars 00)
    Stian (November 01)
    Morten :g5: (September 07)

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16
    Vi digger metro lekeland vi. Har allerede vært der en del ganger. Supert for snuppa som elsker å klatre, hoppe og springe. Hun er ikke i ro fra vi kommer inn til vi går. Jeg må alltid bestemme at hun skal ha pause for å drikke litt.
    Vi pleier å gå en liten gjeng og de har det supert.

Glimrende hvis det kommer lekeland på Kvadrat. Og siden de kan være alene der blir den nok ikke slik som Metro. Siden barn under voksne må være 10 år der.

Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.

http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine