+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Dansematte

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37

Dansematte

Jeg har kjøpt en dansematte til Playstation som Maya skal få i 6 årsgave i neste måned. Men jeg aner ikke hvordan det fungerer. Den kostet 499 på Elkjøp, og det stod at et spill fulgte med. På spillet stod det 3+, så da må jeg jo gå utifra at dette ikke blir for vanskelig for Maya?

Jeg vet noen av dere har prøvd dette. Er det artig? Kjedelig?

I utdrikningslaget skal ei av de som skal være med ha med seg dette, fordi bruden engang var på en sånn fest der de hadde karaoke og dansematte og har ikke snakket om annet siden (hun er 46, men ganske barnslig). Så da får jeg vel kanskje prøvd det i utdrikningslaget i det minste :03:
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Artig artig artig :klap: - både for Maya, for Gabriel og for deg (ja hvem vet..... kanskje også for sambisen) - jeg ville faktisk anbefalt dere å kjøpe to matter med en gang - for det er veldig morsomt å stå sammen to og to på hver sin matte. Vanskelighetsgrad stiller man nemlig inn på hver for seg.

Her har alle prøvd og til og med mamma og svigermor ble bitt av basillen.

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Supert, da håper jeg Maya blir glad. Hun elsker å danse. Hadde show her i kveld. Har omsider fått henne inn på ballett, hun begynner den 27 og gleder seg vilt. Håper hun ikke blir skuffet. Aner jo ikke hva hun forventer seg egentlig. Men hun tripper på tåspisser, balanserer på en fot, så jeg tror det er sånn hun tenker seg at hun skal lære der. :03:
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    dansematte er kjekt for alle aldre, jeg prøver jenta mi si innimellom (god trim)
    4 barnsmamma

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Eyetoy og dansematte
    av Siv i kategorien Aktiviteter og lek
    Svar: 33
    Siste innlegg: 19-02-06, 15:49

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar