+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 16

Tråd: Overhysterisk?

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44

Question Overhysterisk?

Må ha en liten realitysjekk her .... altså poden fikk lov til å gå på butikken for å kjøpe seg godteri i går. Fikk med seg 40 kroner og brukte bare 20 :stolt: - han kommer hjem og viser frem to esker som han har kjøpt og opplyser at det er tyggis. I dag oppdager jeg da altså at disse tyggisene ser akkurat ut som skikkelige ordentlige sigaretter, med filter og gode greier. Og så har de noe pulver i fronten sånn at når du blåser i dem første gangen så står det en "røyksky" ut av dem :21: Altså - jeg fikk sjokk. Selges det slike ting??!! Jeg må innrømme at eskene ble konfiskert og jeg betalte poden tilbake det de hadde kostet. Dette er ikke noe jeg vil at han skal ha.

Overhysterisk?

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Nja. Jeg vet ikke. Husker de hadde noen kule tyggisrøyk når jeg var barn og, og de var skikkelig morsomme...

Men jeg tror ikke jeg hadde likt at Emil kom spisende på noe slikt da..
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    nei du er ikke hysterisk, jeg trodde faktisk ikke at det var lov å selge slikt på kiosk og butikk mere, for noen år siden så forsvant lakrispiper og sjokolade sigaretter fra butikkene. Men i slike boder på marked ol kan man fortsatt finne slikt. Sjekk det opp du, men jeg er ganske sikker på at de ikke har lov til å selge slikt.

Innmeldt
    Oct 2006
    Alder
    48
    Poengstyrke
    9
    oooops, sånne har ungene her kjøpt siden de var smååå. Kenneth er jo bare 8 oghan har også fått siden han var liten. Jentene mine er anti anti røykere selv om de fikk sånne som små:)
    ..men jeg er enig i at de hadde ikke trengt å lage sånne, men at du aldri har sett det før??
    Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Nei - jeg har ikke sett slike før og han kjøpte de faktisk på Rema1000. Jeg hadde tenkt å ta meg en prat med de i morgen jeg :streng: Jeg hadde nok ikke reagert like kraftig hvis det ikke hadde vært for at tyggisen faktisk smaker vondt og de sitter og later som de røyker. :21:

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    MÅ bare le jeg da...
    Overhysterisk, vet ikke helt, jeg. Håkon fikk ikke lov (ikke Marius heller for den del) til å kjøpe seg sjokoladerøyk heller...selv om de ikke kunne blåses i engang.

-Tone-

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    hadde ikke kjøpt sånn til mine, faren til de to eldste kjøpe sjokoladerøyk til de da de var små, men de nekta å spise det

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Men er konfiskering overhysteri? :04:

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Nei =)

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16
    Jeg hadde reagert likt deg. Snuppa hadde ikke hatt lov til å få slike nei.

Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.

http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif

Innmeldt
    Nov 2002
    Poengstyrke
    20
    Husker og vi hadde tyggisrøyk som små - kult... Har gudskjelov ikke sett slik ennå idag.
    Vet ikke hva jeg ville gjort - tror faktisk ikke de minste ville hatt slike. Men, jeg skal ikke si hva jeg vil gjøre før jeg evt står oppe i situasjonen.

Klem fra Rannei

gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Enhver må jo gjøre det en sjøl føler for. Jeg har ikke sett godteri røyk siden jeg selv var ung, så jeg aner ikke hvordan jeg ville ha reagert.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Er dette en diplomatisk måte å svare JA på? :mo4:

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Er dette en diplomatisk måte å svare JA på? :mo4:
    Eller Nja, for jeg vet rett og slett ikke egen reaksjon. Vi kjøpte jo sjokoladerøyk da vi var små, men jeg synes jo ikke det tar seg ut at små barn sitter å "leker" at dem røyker.

Så jeg tror jo egentlig at jeg ville gjort som deg.

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Jeg husker vi hadde slike sjokoladerøyk som barn, og at det var kult. Men nå vet vi jo alle at røyk ikke er så kult da, så jeg vet da sannelig ikke hvordan jeg hadde reagert :08: Men jeg er nok ikke typen som hadde konfiskert dem, tror jeg. Heller pratet med dem om hvor teit det var med slikt godteri fordi alle vet hvor dumt det er at folk røyker. Jeg har fortalt ungene at jeg er dum som røyker, så jeg får passet mitt påskrevet ofte ;o) Og jeg syns det er bare bra jeg. Jeg sier meg helt enig med dem idet :03:
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine