Må ha en liten realitysjekk her .... altså poden fikk lov til å gå på butikken for å kjøpe seg godteri i går. Fikk med seg 40 kroner og brukte bare 20 :stolt:- han kommer hjem og viser frem to esker som han har kjøpt og opplyser at det er tyggis. I dag oppdager jeg da altså at disse tyggisene ser akkurat ut som skikkelige ordentlige sigaretter, med filter og gode greier. Og så har de noe pulver i fronten sånn at når du blåser i dem første gangen så står det en "røyksky" ut av dem :21: Altså - jeg fikk sjokk. Selges det slike ting??!! Jeg må innrømme at eskene ble konfiskert og jeg betalte poden tilbake det de hadde kostet. Dette er ikke noe jeg vil at han skal ha.
Overhysterisk?

- han kommer hjem og viser frem to esker som han har kjøpt og opplyser at det er tyggis. I dag oppdager jeg da altså at disse tyggisene ser akkurat ut som skikkelige ordentlige sigaretter, med filter og gode greier. Og så har de noe pulver i fronten sånn at når du blåser i dem første gangen så står det en "røyksky" ut av dem :21: Altså - jeg fikk sjokk. Selges det slike ting??!! Jeg må innrømme at eskene ble konfiskert og jeg betalte poden tilbake det de hadde kostet. Dette er ikke noe jeg vil at han skal ha.
Svar med sitat
og 

Bokmerker (linker)