Jenta mi fikk streng på tennene i mar og alt nå har de tatt den av igjen, har nå kun en på innsiden (som er limt fast). Utrolig hvor fort det kan fikses. Kan tro hun syntes det var stas å få den av igjen, var mye styr med pussingen:03:
Jenta mi fikk streng på tennene i mar og alt nå har de tatt den av igjen, har nå kun en på innsiden (som er limt fast). Utrolig hvor fort det kan fikses. Kan tro hun syntes det var stas å få den av igjen, var mye styr med pussingen:03:
4 barnsmamma
Jøss så bra at hun slapp å gå så lenge med det.:klap: Er liksom vant til at de som får det går utrolig lenge med det.
Wow, det var kjapt... Så bra at det ble fikset så raskt :klap:
Det var rasket levert ;o) Hun kan nå ikke ha hatt så mye som skulle rettes på da? Selv fikk jeg beskjed om å gå med streng i 3 år :09: Men slapp unna med 1,5. Tannlegen sa det var fordi jeg hadde vært så flink å sove med bøyla på. Og jeg tok den på med en gang jeg kom hjem fra skola. Jeg visste jo at bare jeg var flink nok kunne det gå raskere enn 3 år. Men huff, det var ikke mye godt. Allikavel tvang jeg meg til det. Ble nå vant til å sove med dævelskapen etterhvert da :03:
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
3 år:21:, trodde det var 2 år som var det lengste, godt du slapp unna med halvparten.:01:
Har nå hørt om andre som har fått slik streng bak som ho har, men i tillegg har de plate. Får håpe det er godt nok med kun streng.
4 barnsmamma
Så bra for henne da!!!
-og takk for denne tråden...gjorde at jeg kom på at jeg rett før ferien fikk papirer som skulle returneres rett over ferien :04: Må nemlig sende søknad om vurdering av tennene til Marius og om han får regulering...noe jeg forøvrig ikke tviler på...
-Tone-
Bokmerker (linker)