Takk for tilbudet. Enn så lenge vil jeg la han slite litt :mo4: jeg er ikke spesielt interessert i at han skal bruke for mye tid på det og hadde kanskje håpet at det ikke er så morsomt hvis han ikke skjønner så mye :06:![]()
Takk for tilbudet. Enn så lenge vil jeg la han slite litt :mo4: jeg er ikke spesielt interessert i at han skal bruke for mye tid på det og hadde kanskje håpet at det ikke er så morsomt hvis han ikke skjønner så mye :06:![]()
jeg har gitt en viss tid pr dag i perioder der han spilte mye
30 min syntes jeg var nok, men stort sett så går det veldig i perioder. Kan være på hver dag i 14 dager så går det tre mnd til neste gang
Mine har ikke hatt egen data på rommet, G.K har jo fått data nå siden de må ha det når de begynner på Vg...den har han på rommet sitt nå. Men han satt i stuen og Chatter med vennene, stoler på han følger reglene da.
Har enn litt morsom episode med det og Chatte med kamra,G.K chattet med en jente som bor langt sør i landet, og så trodde jeg han var logget av. Jeg satte meg foran dataen, hva fikk hun se....jo litt ustelt mamma , hun fikk latterkrampe, hun lå foran skjermen:25: og jeg fikk lettere sjokk...G.K og den jenta fikk det utrolig morsomt, og det ble mye latter den dagen til slutt :25:
Vi har maskinen inne på et eget rom som de bruker innimellom. MC vet at hun ikke skal oppgi navn og adresse iallefall. Jeg må nok til å vise henne nettvettreglene på bmix etterhvert...
Foreløpig bruker hun kun min msn og snakker med familie, og så har hun et par venner oppført der også. Av "chatting" foregår det kun på Facebook og Stardoll - og temaene er iallefall ganske trygge ennå.
Etterhvert skal hun få egen maskin på rommet, da må jeg kanskje passe litt nøyere på.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Bokmerker (linker)