+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Hva lurte du på?

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44

Hva lurte du på?

Da jeg gikk gravid og da jeg fikk poden husker jeg at jeg hadde massevis av spørsmål til andre som hadde barn. Jeg lurte på alt mellom himmel og jord. Alle tegn og alle småting ble analysert og grubelert over. Husker jeg første natten hjemme ble helt satt ut av at poden fikk skikkelig hikke. Okey .- jeg ble ikke stresset de første 5 minuttene, men da det ikke ga seg etter det så ble jeg alvorlig bekymret :04: :25:.

Husker du hva du gikk og grublet på under graviditeten og i den første småbarnstiden som nynbakt mamma?

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Jeg var evldig spent på hvem det lille mennesket jeg hadde inni meg var

husker jeg var full av spm da jeg fikk vite at jeg skulle føde med keisersnitt, lå på sjukehuset enda en uke før dagen kom. Men siden jeg var alene på føden den uka, så fikk jeg veldig god oppfølging av jordmødre, anestesilege, gynekologen osv :) Så da dagen kom var jeg veldig godt forberedt og trygg.
    Første mnd etter fødselen hadde jeg fullstendig ammetåke, men alt gikk på skinner, prinsen spiste og sov, ingen gråt ingenting jeg spekulerte på. Jeg var egentlig veldig trygg i morsrollen, jeg hadde en søster på fem som jeg hadde tatt meg mye av, også alene. En sommer hadde jeg henne tre uker alene bla, så jeg følte at jeg behersket morsrollen godt :)

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Det jeg grublet mest på og var redd for under graviditeten var om jeg kom til å miste igjen. Jeg hadde nemlig hatt tre spontanaborter tidligere

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16
    Først lurte jeg på hvorfor det het morgenkvalme når kvalmen varte hele døgnet de første tre månedene. Så lurte jeg på hvordan bevegelsene ville føles. Etter det var det riene jeg lurte på og fødselen. Hvordan kjentes det ut liksom. Grudde meg aldri til føselen. Men var så ufattelig nysjerrig på rier og fødsel. Og spurte masse om det.

Jeg var og svært nysjerrig på snuppa men visste at hun var jente allerede før UL. Det bare føltes sånn.

Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.

http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine