Endelig er vi trådløse (kjøpte pakken før jul). Mann min var snill og ordnet med dette, MEN han har ikke passordbeskyttet. Hvordan gjør jeg dette nå i etterkant? Vil ikke at andre skal kunne koble seg opp på våres nett og til våres pc.
Endelig er vi trådløse (kjøpte pakken før jul). Mann min var snill og ordnet med dette, MEN han har ikke passordbeskyttet. Hvordan gjør jeg dette nå i etterkant? Vil ikke at andre skal kunne koble seg opp på våres nett og til våres pc.
4 barnsmamma
Forhandleren, var på ELKJIP (har lært ordet av en som er ansatt) å kjøpte og de er veldig lite hjelpsomme, men får prøve, takk:03:
4 barnsmamma
Ang passordbeskyttelse.
Vi fikk heller ikke dette til i starten, så vi koblet av hele dritten og installerte på nytt. Vi gikk skikkelig gjennom bruksanvisningen og da fant vi en liten boks hvor vi kunne velge et brukernavn og passord.
Beklager jeg ikke kan være til mer hjelp, jeg husker rett og slett ikke.
Men da vi gjorde alt på nytt, ble jeg irritert over hvordan jeg kunne unngå å se det *ler*
Vi har forresten jensen airlink, om det er til noen hjelp...
obs, la ikke merke til at det er en LITEN stund siden dette først ble skrevet....
hehe det gjør ikke noe, alltid kjekt med nye tips eller nye synspunkter på ting
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Måtte åpne linja her, poden kom seg ikke på den sikra linja lengere..
Husker ikke hvordan vi sikrer.........................
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Fikk det ordnet tidligere;), men takk for svar:).
Etter at vi fikk tråløst er jeg mye mindre på nett. For da sitter jeg enten i stua eller kjøkkenet og der er det så mye annet som skulle vært gjort
Bokmerker (linker)