Det viser bare hvor viktig det re å vaksinere..har jo selv en mann med skader etter polio som han hadde da han var liten, fra den siste store epedimien her i landet på slutten av 50-tallet
Mine gutter har alle disse vaksinene,sys det er trygt dem fikk det.
Jeg og følger vaksineprogrammet, så Lisa fikk denne sprøyten ifjor!!
Jeg har hele tiden fulgt vaksineprogrammet, å vil fortsette å gjøre det:)
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Ingen av dere som har opplevd at ungene ble syke etterpå da. Nå føler jeg meg litt mer trygg på å gi ham den. Takk for svar alle sammen!!
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Ikke syk etterpå nei. Bare dritkvalm dagene før..... for storesøsken til gutta i klassen dreiv å erta med at sprøytene var en meter lange og sprøytespissen var som et sugerør som ble borra ned i armen på dem - at folk besvimte som fluer og spydde som noen griser etter å ha fått vaksinen:25:. Så vi hadde litt av et arbeid med å få roa dem ned :25:Storesøskenen fikk jo sprøyten noe seinere enn det gutta våres gjorde så de hadde det liksom så friskt i minne.
Men siden vi er inne på unger og vaksine, jeg lurer på hvordan det var til dere andre. For jeg ble så overrasket over at skolen fikset og ordnet dette selv med ungene. Tenkte liksom at jeg skulle være nødt til å være der for å passe på at han kom seg til helsesøster og for å trøste og..... eh.... vel jeg vet egnetlig ikke hvorfor jeg tenkte at jeg måtte være der - men i allefall så trengte jeg ikke det. Dette fikset de helt selv og poden kom stolt hjem å fortalte at han hadde tatt sprøyta, det var ikke vondt og han hadde ikke besvimt![]()
Her gikk det voldsomt med kikhoste for ett par år siden..Så da angra alle de som ikke hadde vaksinert.Værst var det for babyer som ennå ikke hadde fått vaksinen...Så vi følger alle vaksiner
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
Ingen reaksjon her heller.
Forresten når jeg leste nå så står det at det var en oppblomstring av difteri i Nord Norge (pga Russland) i 1999. Og difteri er dødelig. Så jeg tror absolutt vi gjør lurt i å vaksinere.
Men jeg har som deg vært engstelig for å vaksinere. Måtte lese og få litt mer kunnskap om emnet først.
Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.
http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Ciaò!
Tilbakemelding på dagbok
Ser at mange har sagt mye fornuftig her, og jeg slenger meg med på å anbefale å ta vaksinen.
Jeg har også tatt et gjennomtenkt valg ved å følge vaksineprogrammet. I meg lå det mer naturlig å ikke følge vaksineprogrammet, siden mamma styrte unna mange for meg, men ønsker altså likevel å vaksinere mine egne
Også håper jeg det ordner seg med betalt fri for å følge han :)
Sist endret av cammie; 09-10-07 kl 13:58.
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Bokmerker (linker)