+ Svar på tråd
Side 4 av 4 FørstFørst ... 2 3 4
Viser resultatene 46 til 58 av 58

Tråd: Brukerstatistikk

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Alfa Se innlegg
    Jeg fatter ikke hva dere snakker om jeg

Når jeg trykker på linken der kommer jeg rett til statistikken - og det er akkurat den samme som hvis jeg trykker på snarveier + brukere med flest innlegg...

Er da ingen smileyer der :09:
    Det må være for at du er sjæfen det. Jeg er konstant pålogget og det hjelper ikke for meg å logge av på mixen heller - jeg må slette infokapsler og alt slikt for å bli avlogget mixen . men jeg får likevel opp innloggingsside hvis jeg trykker på linken øverst i dette innlegget. Men, det hender at jeg får det når jeg trykker på linken som mange har i signaturene sine også - de med linker til svar til dagbøkene. Det er bare sånn det er og ingenting å gjøre med ;)

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Men når man først har logget seg inn på en side til, DA kan man klikke feks linker i signaturen å slippe å logge seg inn på nytt - da har man liksom 2 sider med autopålogg

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Det må være for at du er sjæfen det. Jeg er konstant pålogget og det hjelper ikke for meg å logge av på mixen heller - jeg må slette infokapsler og alt slikt for å bli avlogget mixen . men jeg får likevel opp innloggingsside hvis jeg trykker på linken øverst i dette innlegget. Men, det hender at jeg får det når jeg trykker på linken som mange har i signaturene sine også - de med linker til svar til dagbøkene. Det er bare sånn det er og ingenting å gjøre med ;)
    Det skjønner jeg heller ikke noe av. Men du, Cammie og meg har stort sett like rettigheter da. Og akkurat på denne brukerstatistikken har alle med mer enn 10 innlegg like rettigheter til å se.

Jeg skal prøve å logge meg på som en annen enn meg å se.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    May 2002
    Poengstyrke
    0
    Det må være noe med cookies-innstillingene på maskinene deres.

Nå er jeg Anders (med ingen innlegg tror jeg?). Jeg er på samme nivå som dere med over 750-innlegg. Jeg har ingen utloggingsproblem når nye vinduer åpnes - og jeg kommer rett inn i statistikken uten noe problem.

Jeg bruker IE 6.0

Mine internettinnstillinger står på:
    Personvern: Middels høy (står denne høyere får jeg ikke logget inn i det hele tatt)
    Sikkerhet: Middels

Jeg har windows brannmur, hvor IE står som unntak for å bedre funksjonene (ser man også kan legge inn barnemix som "alltid-tillatelse" der, men det har ikke jeg gjort.

Jeg skal teste igjen med en bruker uten 750 innlegg også.

Innmeldt
    May 2002
    Poengstyrke
    0
    Anders med under 10 innlegg får ikke opp valget brukerstatistikk i det hele tatt.

Følger jeg linken, trenger jeg fortsatt ikke logge inn - men da får jeg - merkelig nok - som noen av dere sier bare smileys.
    Sist endret av Alfa; 11-10-07 kl 21:27.

Innmeldt
    May 2002
    Poengstyrke
    0
    Anders med 11 innlegg kommer rett inn på statistikken både fra snarveier og link uten problemer. Hverken smileys eller innlogging.

Innmeldt
    May 2002
    Poengstyrke
    0
    Anders med 200 innlegg har ingen problemer med link, snarvei-linken eller dagbøkene. Ingen smileys eller utlogging.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Har samme innstillinger som deg - men gjør det noe at det er slik som dette da? Er vant med at skal man åpne en ny side må man logge seg inn, men når det er gjort og den står på autopålogg så trenger man ikke det lengre.

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Synes det er rart med smileysene da?

Anders med under 10 innlegg skjønner jeg at ikke kom inn på statistikken, brukere under 10 innlegg har ikke tilgang dit. Hvorfor det kommer smileysliste isteden aner jeg ikke.

Alle andre med mer enn 10 innlegg skal ha tilgang dit. Hvis dere av en eller annen grunn blir utlogget ved nytt vindu, så er vel det forklaringa til smileyene også.

Skulle gjerne likt å funnet ut av hvorfor dere blir utlogget altså.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

Hilsen Alfa

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44

Anders med under 10 innlegg skjønner jeg at ikke kom inn på statistikken, brukere under 10 innlegg har ikke tilgang dit. Hvorfor det kommer smileysliste isteden aner jeg ikke.

Alle andre med mer enn 10 innlegg skal ha tilgang dit. Hvis dere av en eller annen grunn blir utlogget ved nytt vindu, så er vel det forklaringa til smileyene også.

Øverst på den smilylisten så er det mulig å skrive inn innloggings opplysninger - gjør man det (i allefall med mer enn 10 innlegg) så kommer man inn på statistikken.

Men - det har da ingenting å si Alfa. Det er bare sånn det er lissom

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44

Vi blir ikke utlogget i det bilde vi opprinnelig er - men får å komme helt frem når man følger linker så må man logge inn i det nye vinduet.

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Jeg skjønte det, Kari - men jeg har altså ikke sånne problemer uansett hvem jeg er. Skal se om jeg får testet ut det fra jobb også neste uke.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

Hilsen Alfa

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Jeg skjønte det, Kari - men jeg har altså ikke sånne problemer uansett hvem jeg er. Skal se om jeg får testet ut det fra jobb også neste uke.
    Kan garantere deg problemer om du er meg

+ Svar på tråd
Side 4 av 4 FørstFørst ... 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine