hvorfor må pappaen forlate rommet ved et keisersnitt?
vet jo det ikke alltid er sånn, men de gangene det er sånn -hvorfor?
hvorfor må pappaen forlate rommet ved et keisersnitt?
vet jo det ikke alltid er sånn, men de gangene det er sånn -hvorfor?
mara
Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`
Må de det da?, trodde de i alle fall fikk være med ved epudiral bedøvelse, mulignes ikke ved full narkose? LT var ikke med meg, jeg hadde full narkose, men han rakk ikke fram, så vet ikke om han hadde fått vært med likevel
Hvis moren var i full narkose, er det vel ingen vits, det er jo for å støtte henne hen er der, selve ingrepet får de vel ikke se, men må være bak en skjerm? Er nok for å skåne ledsageren, skulle den personen plutselig bli dårlig da, så har de vel ikke tid til å ta seg av ham..
mara
I haste keisersnitt så får ikke ledsager bli med, tror det har mye med at di har det travelt å ikke har mulighet til å få det til å se fint ut (sikkert mye blod å røsking....)
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Når pappaen ikke er med inn i selve operasjonssalen, så venter han rett utenfor der de steller barnet. Så babyen får være hos pappaen sin fra starten av.
Man får ikke se på selve inngrepet. Ligger bak en skjerm. Mara: kunne du virkleig tenkt deg å se inngrepet????? Syns det høres ekkelt ut. (Men nå kunne ikke jeg tenkt meg noen som helst jobb innen helsevesenet.) Føler ikke for å se meg selv innvendig!!!!
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
ja jeg lurer på mye rart, ikke sant
og ja jeg vil se, det er noe som skjer min kropp og jeg vil derfor se..
så begge kom ut av meg (ikke alt selvsagt siden hodet mitt sitter fast men ganske mye) og jeg liker å vite hva som skjer.
mara
Hehe jeg er ganske lik deg sånn Mara..
Jeg hadde et inngrep i kneet å da fikk jeg se alt på skjerm.. innvendig da:) ganske kjekt:)
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
Men dere er heldige som har det sånn. Jeg må snu meg bort når det er operasjoner på TV - i seriene - og jeg vet det bare er skuespill og ikke ekte operasjoner! Klarer bare ikke å se på det.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Bokmerker (linker)