+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 20 av 20

Tråd: keisersnitt

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Pappan eller ledsager får lov til å være med på planlagte keisersnitt, men ikke på hastekeisersnitt hvor mammaen legges i narkose. Det er alt jeg greier å finne ut - det står ingen forklaring på hvorfor ledsager ikke kan være med mammen skal legges i narkose. Det er sikkert slik som dere andre skriver her over. Men, jeg skulle gjerne ha fått en skikkelig forklaring på det fra noen som vet helt bombesikkert.

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23

gutt

Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Pappan eller ledsager får lov til å være med på planlagte keisersnitt, men ikke på hastekeisersnitt hvor mammaen legges i narkose. Det er alt jeg greier å finne ut - det står ingen forklaring på hvorfor ledsager ikke kan være med mammen skal legges i narkose. Det er sikkert slik som dere andre skriver her over. Men, jeg skulle gjerne ha fått en skikkelig forklaring på det fra noen som vet helt bombesikkert.

jeg og vil!!

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Men, hvor kan vi finne ut det da? Jeg har forsøkt å google men finner som sagt ikke noe annet enn konstatering av at dersom det er narkose så får ikke ledsager være med.

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Jeg hadde keisersnitt da ynstemann ble født, ut måtte han jo, det ble ikke noe åpning den naturlige veien, så da ble det planlagt. Gubben satt bak meg, jeg hadde epudiral bedøvelse huff, huff...jeg var jo våken hele tiden. Jeg så ikke noe hadde jo skjermbrett foran meg, bare hørte den surklelyden lik den lyden som vi hører hos tannlegen, bare den er myyye høyere, hørte skjære lyder og klippe, klippe lyder, hele tiden ...

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Da jeg hadde en spontanabort i 8 uke,da måtte jeg inn å inn på sykehuset få utskrapning...da hadde jeg full narkose,gubben fikk ikke være med da.Så jeg har prøvd alt ...heldivi s ferdig...

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Keisersnitt
    av Smella i kategorien Fødsel
    Svar: 1
    Siste innlegg: 22-10-10, 08:13
  2. Kan man fjerne keisersnitt?
    av dragonfly i kategorien Fødsel
    Svar: 15
    Siste innlegg: 12-11-06, 10:47
  3. Keisersnitt for alle?