Da var vi igang med en ny runde med løse tenner. Begynner å bli en stund siden sist - og poden stakkars var overbevist om at noe var riv ruskende galt :46:. Det skal vel bli meg et styr før tanna er ute![]()
Da var vi igang med en ny runde med løse tenner. Begynner å bli en stund siden sist - og poden stakkars var overbevist om at noe var riv ruskende galt :46:. Det skal vel bli meg et styr før tanna er ute![]()
Huffda og grattis hehe
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Hva er det med gutter og løse tenner? Her i huset har jentene nesten ligget på vent på neste løse tann og røsket den ut så snart den vrikker bitte, bitte litt på seg. :ga1:
'He he - var sånn tidligere til poden også. Men, han var ferdig med den forrige tannfellingen før han begynte på skolen. Så han husker rett og slett ikke hvor fort og greit det kan gjøres.
Dessuten er det vel bare sånn at de genetisk sett rett og slett er større pingler enn jentene :mo4:
DET er nok helt riktig...at de er pinglete mener jeg. Har ingen jenter å sammenligne med, men Marius holdt jo på å dø her når tenna løsnet...han sparte på dem inni munnen og det dinglet jo bare der, men å få dem ut gikk ikke...enda de nye syntes under. MEN...fantes ikke stoltere gutt når han endelig turte å få dem ut da!
Hilse poden fra Marius og si at det går helt bra!! (fortalte nemlig M at han hadde løse tenner når jeg leste innlegget ditt)
-Tone-
Wow - ut kom den - uten gråt og tenners (!) gnissel. Så det var en kortvarig seanse denne gangen. Ramla ut mens han spiste i dag. Men, det er vel flere som står for tur......
Så godt - grattis med en litt større gutt =)
Takk for det. Lurer på hvor mye han forventer seg i fangst egentlig......
50 kr er fin fangst =)
Ja - må vel få såpass, det er jo ikke mange tenner igjen nå .
Nei og personlig synes jeg de fortjener litt - om du er som meg så får han ikke penger i eniga å da er det litt stas å få litt ekstra når tenner løsner =)
Eniga, er sånn ca flere ganger for uken hehe
:uskyldig: Nei daaaaa får han ikke i eniga........ men det er vel kanskje bare fordi han ikke spør i eniga :25:
Bokmerker (linker)