Fårikål her. Men ikke av "vanlig" fårikål kjøtt. Betaler heller litt mere, og får dem til å skjære noen stykker fra en lammebog istedet. Får mye finere kjøtt, og slipper alt det fettet *grøsser*
Serveres rykende varm, og med gode poteter til.![]()
Fårikål her. Men ikke av "vanlig" fårikål kjøtt. Betaler heller litt mere, og får dem til å skjære noen stykker fra en lammebog istedet. Får mye finere kjøtt, og slipper alt det fettet *grøsser*
Serveres rykende varm, og med gode poteter til.![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
I dag har vi hatt pepperbiff, chips og rødvinssaus. Ungene fikk kyllingfilet.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Vi spiste lasagne i dag vi....
Har hatt min søster og familien på besøk i noen dager, og fant ut at jeg bare skulle "slenge sammen noe" i dag....
HilsenTrebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
søndagsmiddag har jeg slutta å lage, for da er jeg som regel hjemme hos mamma og pappa, og pappa er så gla i å lage mat![]()
I dag fikk vi elgkjøtt, nam nam![]()
Pannekaker med blåbærsyltetøy i dag.
:j4: Annette :smilie_girl_244:
Veronika 10 år :smilie_girl_275:
Jeg skal til AnneM å spise reinstek jeg ....
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
I dag skal Kjetil ha rester etter pizzaen i går, mens jeg skal lage meg kyllingsuppe![]()
I dag var det nydelig koldtbord til middag!![]()
(Vi har vært i dåp, dere skulle ha sett villbassen min i kirka. :lol: ).
Og nå spiser jeg potetgull..., tror jeg er litt hekta for tida. :roll:
Blogg: http://turvid.blogspot.com/
Vi hadde marinert elgbiff vi da...til søndagsmiddag...
Klem fra Rannei
gutt91, jente94, gutt00, jente01, voffe09
Søndagsmiddagen for oss var FÅRIKÅL :green: Var hos mamma og pappa og spiste....ååååååååååå det var godt!!!!
I dag blir det nok lasagne for det liker både små og store og så er det jo enkelt for mamma'n!! ;)
Tone
-Tone-
Gratinert pølsegryte;
Skjærte opp midagspølser, blandet dette med kokt makaroni, mais og rød paprika. Helte over 2 dl. melk, 4 sammenvispede egg, ca 1 ts. salt og noe pepper. Steikes ved 200 grader i ca 30 minutter.
Servers med brød og en salat ved siden av![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Hørtes herlig ut...men min mann spiser ikke makaroni....liker spagetti...men :roll:Opprinnelig lagt inn av Poopsi
Idag hadde vi rett og slett en boks med Max boller i paprikasaus med potetmos, Daniel sin favoritt....
Bokmerker (linker)