+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Helte fiskeavfall i godteposen

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71

Helte fiskeavfall i godteposen

Nesten alt snopet ble ødelagt da en sur dame kom ut og stappet kokt fisk i knaskeposene til Kristoffer og vennene.

Greit, jeg er ingen tilhenger av Halloween, men jentene mine går å jeg har gotteri for de som kommer på døren - skulle bare mangle sine mine egne unger er å få liksom.

MEN fra det å ikke like, til å ødelegge for andres unger - DET synes jeg er ufint. At man som voksen ikke er tilhenger av noe betyr ikke at man kan ture frem som man selv vil for det...

Hva mener dere her?

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16
    Helt enig med deg Lise. Synes ikke noe om sure voksne som ødelegger for barna. Akkurat som jeg ikke synes om de som gjør herværk når de ikke får godteri. Og det der var direkte ekkelt. Hadde det vært mit barn hadde jeg blitt rasende. Forventer at normale voksne ikke tar til slike metoder.
    Her slukker de som ikke er med lysene og dermed hopper barna over de husene.
    Jeg synes også det er viktig at når man sender sine barn ut på trick or treat runde så har man godteri selv til de andre. På den måten blir det spleise fest. Søsteren min var her hjemme og delte ut. Mens vi andre var ute med barna.

Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.

http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Missy Se innlegg
    Helt enig med deg Lise. Synes ikke noe om sure voksne som ødelegger for barna. Akkurat som jeg ikke synes om de som gjør herværk når de ikke får godteri. Og det der var direkte ekkelt. Hadde det vært mit barn hadde jeg blitt rasende. Forventer at normale voksne ikke tar til slike metoder.
    Her slukker de som ikke er med lysene og dermed hopper barna over de husene.
    Jeg synes også det er viktig at når man sender sine barn ut på trick or treat runde så har man godteri selv til de andre. På den måten blir det spleise fest. Søsteren min var her hjemme og delte ut. Mens vi andre var ute med barna.
    Usj!! Gærne folk!! ( Men skjønner noen tipper, hvis de har blitt plaga..)

Det skulle vært en SKREVEN lov det!!
    Så skulle ungene respektert det!!

Hadde min pode gått.. så måtte jeg nok ha stillt opp med godis her med. Men jeg er ikke noen tilhenger av Halloween da!!

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    34
    Poengstyrke
    16
    Sitat Opprinnelig lagt inn av aalisa Se innlegg
    Det skulle vært en SKREVEN lov det!!
    Så skulle ungene respektert det!!

Hadde min pode gått.. så måtte jeg nok ha stillt opp med godis her med. Men jeg er ikke noen tilhenger av Halloween da!!
    Enig i det. Man skal ikke tvinges til å være med. Vet og om noen som sitter lapper på døren. Vi feirer ikke Halloween. Og da skal det respekteres.
    Men på samme måte synes jeg at man skal respektere de som liker dette og har det kjekt den kvelden.

En annen ting jeg tenkte på. Er at det ikke bare var galt ovenfor barna det den damen gjorde. Men også for naboene som hadde brukt penger på å handle inn godteri til barna.

Thank heaven for photos, so we can have the gift of reliving time that goes by too fast.

http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gifMissy & snuppa 7 år.http://www.geocities.com/sisa_no/th_rosahjerte.gif

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Missy Se innlegg
    Enig i det. Man skal ikke tvinges til å være med. Vet og om noen som sitter lapper på døren. Vi feirer ikke Halloween. Og da skal det respekteres.
    Men på samme måte synes jeg at man skal respektere de som liker dette og har det kjekt den kvelden.

En annen ting jeg tenkte på. Er at det ikke bare var galt ovenfor barna det den damen gjorde. Men også for naboene som hadde brukt penger på å handle inn godteri til barna.
    Huff ja, at det går ann.
    Hvis hun har blitt plaget, så nytter det jo ikke å ta det ut på uskyldige!!
    Stakkars barna iallefall:)
    Enig med du. om respekt fra alle sider.

Leste ikke avissiden. ( med troll-dataen her da.)

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Greit nok at man ikke er med på feiringen selv. Men, man trenger da ikke forsure det for andre. Jeg blir så drittlei av alle som MÅ rakke ned på feiringen og som ikke kan respektere at andre synes det er greit. Jeg driter i om de feirer og ikke liker. Så kan de drite i om jeg feirer og liker. Arg arg arg - jeg begynner å bli møkklei folk som ikke kan oppføre seg og som har behov for å ødelegge for andre. Voksne mennesker..............

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17

Thumbs Down

Syns det var dårlig gjort av dama, voksne menneske skal være godt eksempel for ungene... syns hun var rett og slett frekk .

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Greit nok at man ikke er med på feiringen selv. Men, man trenger da ikke forsure det for andre. Jeg blir så drittlei av alle som MÅ rakke ned på feiringen og som ikke kan respektere at andre synes det er greit. Jeg driter i om de feirer og ikke liker. Så kan de drite i om jeg feirer og liker. Arg arg arg - jeg begynner å bli møkklei folk som ikke kan oppføre seg og som har behov for å ødelegge for andre. Voksne mennesker..............
    :dust::02:

Hannah 9år og Hedda Aurora 8år

Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine