+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Dåp

Innmeldt
    Mar 2004
    Alder
    37
    Poengstyrke
    10

Dåp

Ja, nå nærmer det seg dåp her i huset igjen. Hadde egentlig tenkt å vente til nyåret, men skal vi klare å få på gutten dåpsdressen, så måtte det bli før det :)

9 desember er den store dagen. Har ennå ikke funnet ut hvem vi skal ha som faddere :08: Har liksom brukt "alle"
    Vil det være rart om vi spør samboeren til mor? Han har vært sammen med mor i 10 år, og er Bestefar. ( Har Morfar og Farfar utenom :) ) Mor er fadder til Kine, så blir det rart å spør bare han, og ikke henne?

Jaja, vi finner nok på noe :)
    Har laget innbydelser også. Hadde ikke de til de to andre, men pga diverse "familiefeider" føler jeg at jeg må spesifisere hvem som faktisk er velkomne, om dere skjønner :03:

Dings
    Kine (Mars 00)
    Stian (November 01)
    Morten :g5: (September 07)

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Trur samboeren til mamman din vil bli stolt over å bli spurt jeg - så spør i vei =)

Nydelig invitasjon =)

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Sep 2006
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    syns heller ikke at det er noe rart om du spør han om å være fadder:) , Synes nok det er koselig å være det.:)

Utrooolig herlig bilde av Morten! Han er så søt:liebe_001:

Hannah 9år og Hedda Aurora 8år

Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Han blir sikkert kjempeglad og ikke minst stolt om dere spør...og i "værste fall" får dere ikke annet enn et nei til svar. Det er ikke lett dette med faddere, så jeg skjønner godt at du grubler litt! Men om det er en eller flere som har " vært brukt før" spiller vel ikke det noen rolle heller?? Heller noen som "er der" enn noen som aldri ser Morten, liksom.

Fin invitasjon, forresten og det er en skikkelig hjerteknuser som skal døpes!!!

-Tone-

Innmeldt
    Aug 2004
    Alder
    48
    Poengstyrke
    9
    Hva med å ha venner som faddere da? Nydelig gutt og invitasjon
    Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...

Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine