Gir dere beskjed til foreldrene om det kommer en unge på besøk til deres barn?
I dag dro Terese på besøk til ei venninne, og halv ni så dro Sven for å hente henne (jeg syntes det var rart hun ikke var kommet og at ingen hadde sendt henne hjem) men da han kom dit så var hun ikke der.
Hun hadde vært der i 4 tiden, og ingen ante hvor hun var gått etter det!
Jeg har prentet inn i hodet at hun MÅ gi beskjed hvor hun er, og aller helst at hun er kommet frem dit hun dro - her er kun 1 av mødrene som ALLTID melder når Terese kommer, og når hun går hjem - og som setter stor pris på at jeg sier når hun kom, og jeg gjør det samme til hennes unge - og alle andre unger for den saks skyld.
Klokken ble 9 - ingen Terese, da hadde jeg kontaktet alle venner for å høre om hun var der, men nei!
Fy fan så redd jeg var, sint og redd - Sven ut å lete, og midt oppi dette kommer ei venninne som er sjelden her. Var sikkert morsomt for henne å komme opp i dette ja, sinte og redde som vi var.
Litt over 9 dukker Terese opp, jeg visste ikke om jeg skulle gråte eller banke ho da - fadern som jeg skalv, å så redd jeg var - mørkt ute og ingen unge. Da hadde hun vært selvsagt hos den ene venninna som jeg ikke tenkte på engang at hun kunne være, typisk.

Svar med sitat

og Sara 12 

(Mars 00)
(November 01)
8 og 6 år
Hilsen Alfa 

Bokmerker (linker)