+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 25 av 25

Tråd: Hvor er ungene?

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Reagerer og på at de ikke sender en unge hjem når det er blitt så sent..har vært ute for det med Sara og,

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    MC har ofte besøk til over kl 20 - men hun er jo litt eldre da. Synes det er vanskelig å sende barna hjem (men i dette tilfellet vet foreldrene at hun er her da).

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Ringer ikke her heller, for det er kun 1 nabogutt og han sender vi hjem om det ikke passer. Ellers så melder vi til hverandre i forkant om de skal bli med noen hjem etter skoletid neste dag, så kjører vi å henter. Er så lange avstander mellom her.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21
    Her pleier vi å gi beskjed, og ingen får være her etter kl 20.......

Skjønner godt at det var en ekkelt opplevelse!!! :v1:

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg ber ungene ringe å si fra hvor de er dersom de er med rett etter skolen. Jeg melder ikke fra om ettermiddagsbesøk. I tillegg så må de enten ringe hjem eller så sender jeg de hjem når klokken nærmer seg åtte.

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Dings Se innlegg
    Men du har da ikke huset fullt til klokken 9 om kvelden heller, regner jeg med?
    .
    Nei, det har jeg ikke, men Lise spurte bare om vi ringte foreldrene når det kom barn på besøk. Det var det jeg svarte på - ikke etter hvilket klokkeslett de kom på ;)

Å spørre ungene som kommer på døra om de har sagt fra hjemmefra er jo egentlig ikke noe "garanti" for at de faktisk har gjort det, mener jeg. Mange unger sier "ja" uansett - fordi de vet at det er det som må til for å komme inn... ;)

Her får ikke ungene ha noen inne etter kl halv åtte på kvelden. Da er det stelletid for oss og jeg sender de som er på besøk hjem.

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Men dere har vel ungene i samme gate? Det har vi ikke her nemlig. Så da er jeg overhysterisk som mener at folk skal si fra at min unge er hos dem??
    Tja, ikke i samme gate, men i samme nabolag ja. Overhysterisk vil jeg ikke kalle deg, jeg skjønner godt at du ble redd når hun ikke kom hjem på kvelden. Hadde nok blitt temmelig panisk jeg også. Å forlange at alle hun går på besøk til skal ringe dere syns jeg var litt drøyt. Jeg gjør det iallefall ikke.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg skjønner også at du ble redd Lise, men er enig med Sol ang det med å ringe. Men, jeg synes det er hårreisende at de lar henne være der så sent uten å sjekke om det er greit og om hun har gitt beskjed hjemme.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Så lenge jeg vet hvor hun er så er det greit, men ikke slik som i dette tilfellet, og det koster tross alt ikke all verden å sende en sms da

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    11
    Jeg ringer ikke å sier til foreldrene om noen kommer hit, men jeg spør alltid ungene som kommer om foreldrene vet hvor de er. Hvis ikke sier jeg at de om gi beskjed om det hvis de skal være her.
    Spør også alltid når de skal være hjemme så jeg kan sende de hjem til rett tid.

Når det gjelder Vegar spør han alltid selv når han må være hjemme å sier alltid om han går inn til noen. Da ber han foreldrene si ifra når klokken er så mye at han skal hjem.

Jeg kjenner følelsen når ungene ikke kommer hjem for det har hent en gang at guttene syklet avgårde uten å si hvor å vi letter OVERALT. Tårene trillet til slutt jeg var så redd men da var de hos naboen til den jenta vi trodde de var hos!

Mamma til guttaboys ~ 01 - 03 - 05 ~

http://sollar.net

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Gaver til ungene
    av Klara i kategorien Jul
    Svar: 14
    Siste innlegg: 29-12-07, 20:26
  2. Bøker til ungene
    av Klara i kategorien Bøker
    Svar: 18
    Siste innlegg: 22-09-06, 11:37
  3. Hva skal du ha på deg (og ungene) 17.mai?
    av cammie i kategorien Merkedager og høytider
    Svar: 17
    Siste innlegg: 23-04-05, 10:07
  4. Badekuler til ungene
    av Klara i kategorien Barneutstyr
    Svar: 22
    Siste innlegg: 05-03-05, 18:43

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar