Jeg tenkte at jeg kanskje skulle dele litt med dere mine små daglige gjøremål. Jeg er jo et allsidig og ikke minst åpent menneske og elsker å gjøre nye og ukjente ting.
I dag feks da jeg våknet, jeg våkner alltid 06.37 av Krølle som vil ha sin daglige trimtur. Å i dag var det ingen vei tilbake, Krølle ville ut. Vi har trimmet på verandaen før, da Krølle ikke var helt trygg på de store skumle nabokattene som alltid satt bak gjerdet klar til å mobbe han når han kom ut.
Siden jeg invisterte i ny og moderne trimdrakt før jul, så passet det godt å ikle seg den før trimturen i dag. En slik nydelig lycradrakt i en moderne og sprek farge var det jeg hadde invistert i. Å som jeg gledet meg til å virkelig utfolde meg langs gangfeltet mens jeg og Krølle promenerte vår morgetur.
Kjære vene sier jeg bare, det var litt av et arbeidsstykke å ikle seg denne drakten, og jeg var rimelig ukledelig småsvett når jeg var ferdig. Vi - altså Krølle og jeg kom oss aldri ut på morgenturen vår, for dere skjønner da jeg skulle kle på meg mine nye høyhælte spasersko skjedde det en liten ulykke med min nye trimoutfit.
Jeg legger ved et bilde slik at dere får se. Som dere ser av bildet som Fast as an Ass tok av meg, så egnet ikke dette seg for offentlig promenering.

Svar med sitat

:1115: Vurderer å få meg en slik :1304:, den er sikkert mye snillere enn de to bråkebøttene mine.
Bokmerker (linker)