+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 23 av 23

Tråd: Ikke kjøpe klær - av miljøhensyn

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg skjønner selvsagt poenget med å redusere forbruket og at klær er en del av dette. Det blir bare sånn at for min egen del så føler jeg meg lite truffet av at en reduksjon i forbruk av klær ville ha hatt noe å si. Det henger jo sammen med at jeg bruker utrolig lite penger på å kjøpe klær. Det blir som Tove sier, det lille jeg kjøper må jeg ha. Jeg kan jo ikke løpe rundt naken

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Så du på det programmet i går merete?? 2 t-shirt laget sinnsykt mye co2...
    helt fra bomull til søppel... ble nesten skremt jeg :21:
    Egentlig skulle jeg gjort det samme men siden jeg kjøper meg max 3 plagg i året så fant jeg ut at jeg ikke har dårlig samvittighet....og jeg resirkulerer også

Men tanken din er søren klype meg bra :02: klarer du det så er det enda bedre :02:

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Sitat Opprinnelig lagt inn av dragonfly Se innlegg
    Så du på det programmet i går merete?? 2 t-shirt laget sinnsykt mye co2...
    helt fra bomull til søppel... ble nesten skremt jeg :21:
    Egentlig skulle jeg gjort det samme men siden jeg kjøper meg max 3 plagg i året så fant jeg ut at jeg ikke har dårlig samvittighet....og jeg resirkulerer også

Men tanken din er søren klype meg bra :02: klarer du det så er det enda bedre :02:
    Ja jeg så det prgrammet,og jeg hadde rett svar:klap: på det smørsmålet om t-skjortene...gubben hadde galt svar
    Nei du kan ha god samvittighet som kjøper bare 3 plagg i året...har ikke tenk så mye over akkurat dette, før jeg så ei værdame... som snakket om dette,hun kjøpte ikke nye kær i hele 2007 :02:om hun kjøpte, ble det klær som var brukt.
    Klær må enn ha ja, så jeg er ikke helt slutte og shoppe...naken tør jeg ikke gå ut i den frie naturen i

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete g Se innlegg
    nå forsto jeg ingen ting, når jeg så det var blitt enn egen tråd av dette .
    Tenkte jo tanken å lage enn egen tråd, men hvor skulle den ligge, og hva skulle den hete...den er Ok nå :klap:
    Ja vet jo det er nå klærene blir kastet på søppeltippen og blir liggende de,er de ikke er miljøvennlig, og ikke av å ligge i kleskapet.
    Det er jo mange ting vi mennesker kan tenke over, hva enn kan bidra med for og være miljæbevisste....men det er jo sannelig ikke lett :)
    1000 takk Karimor :)
    Prøver igjen....
    Jeg vet jo de klærne som kastet på søppetippen og blir liggen der, ikke er miljøvennlige, og ikke når de ligger i skapet, måte bare inn og redigere meg litt og for dem som ikke forstår hva miljæbevisste er, så betyr det miljøbevisste:)

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete g Se innlegg
    Ja jeg så det prgrammet,og jeg hadde rett svar:klap: på det smørsmålet om t-skjortene...gubben hadde galt svar
    Nei du kan ha god samvittighet som kjøper bare 3 plagg i året...har ikke tenk så mye over akkurat dette, før jeg så ei værdame... som snakket om dette,hun kjøpte ikke nye kær i hele 2007 :02:om hun kjøpte, ble det klær som var brukt.
    Klær må enn ha ja, så jeg er ikke helt slutte og shoppe...naken tør jeg ikke gå ut i den frie naturen i

Flink du var da :02: jeg bommet nemlig :04:

Fretex har mye fint hvis man bare tar seg tiden til å lete og kanskje er en smule flink til å sette sammen plagg... noe jeg ikke er :04:

Leste om ho vær dama ja.. syns det er imponerende at de klarer...selv om jeg omtrent gjør slik selv :25:

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    T-skjorter miljøvennlige :klap:

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Vel vet egentlig ikke hva jeg mener da, synes det er forferdelig mye tull å blant alle forslagene - feks øke drivstoffutgiftene, vel enkelte steder slik som her er man avhengig av bilen, bussene har rutetider som er helt bak mål og trikk finnes ikke her eller tog for den saks skyld. Ang klær, sier som Kari, det jeg kjøper må jeg har så jeg shopper med verdens beste samvittighet.

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Det er jo egentlig ikke så mye som skal til,bare en tenker seg litt om...men jeg glemmer så fort........

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Ulovlig å kjøpe sex
    av pippi69 i kategorien Media
    Svar: 9
    Siste innlegg: 20-11-08, 20:31

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar